• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Mijn Matrix Review (occasion)

Lees meer
1 jaar 7 maanden geleden #50335 door Tucson V60
Beantwoord door Tucson V60 in topic Re:Mijn Matrix Review (occasion)
Je hebt de keuze niet in een opwelling gedaan en dat vind ik zeker heel verstandig en ik hoop dat de keuze de juiste is voor je. En zoals je zegt elke wagen heeft zijn eigenaardigheid zelfs mijn huidige Zweed :lol: . Uiteraard belangstellend naar de foto's tegen die tijd.
Alvast fijne feestdagen.

Volvo V60 T6 3.0 6cyl AWD(2011)Summun, Heico tuned 340PK-520Nm, (K&N filter)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LucW

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 jaar 7 maanden geleden #50339 door Warmentuuter
Beantwoord door Warmentuuter in topic Mijn Matrix Review (occasion)
Ik heb zelf ook twee Matrixen 1.6 gehad en dat waren heerlijke reisauto's met heel veel ruimte er in. 
Ben toen overgestapt naar de Kia Venga 1.4 (de tegenhanger van de IX20).
Ook een heerlijke auto maar inderdaad een 1.4.
Als je eenmaal een 1.6 gewend was valt het motortje wat overigens heel betrouwbaar is tegen qua trekkracht.
Dus ik snap dat je voor de 1.6 gaat.
Succes met zoeken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LucW

• LucW
  • Onderwerp Auteur
  • Premium Member
  • Premium Member
Lees meer
1 jaar 5 maanden geleden - 1 jaar 5 maanden geleden #50696 door LucW
Beantwoord door LucW in topic Mijn Matrix Review (occasion)
Niks is zo veranderlijk als een mens ... maar 26 januari begin ik aan een nieuw Hyundai avontuur.Ik heb wat proefritten achter de rug, ook veel andere merken en toen stapte ik vandaag in een Hyundai Tucson 2.0 Styles Version 2WD van 2008 met 166K op de teller.Dat was een 'thuis komen' gevoel, het voelde vertrouwd en ik had direct een klik met de auto.Half jaar Bovag garantie, 4 nieuwe banden rondom, mijn verstralers beugel en marter verklikker worden overgezet.Volgende week, 26 januari kan ik mijn cowboy hoed opzetten, gekleed in ruitjes blouse en sluit hiermee deze topic af en open een nieuwe topic in de Tukson of tjoesen .. :woohoo: :--)) Gekocht bij mijn eigen garagist, Autobedrijf Maathuis waar ik een uitstekende vertrouwen band mee heb opgebouwd/

Op de foto, mijn Matrix achter de Tjoesen, je bent oud en je wilt wat, nieuwe avonturen in vertrouwde verpakking/

Heb inmiddels een nieuwe topic aangemaakt voor de review in de Tjoesen Cowboy klasse:
www.hyundaiclubholland.nl/index.php?opti...&id=6715&Itemid=3809

Bekijk mijn reisavonturen met de Tucson / Matrix en de Burgman op mijn YouTube kanaal: zoek op Luc Wijdeveld
Laatst bewerkt 1 jaar 5 maanden geleden door LucW.