- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
luidsprekers speakerset
- maggymay1310
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #44028
door maggymay1310
luidsprekers speakerset werd gestart door maggymay1310
Goedemorgen allemaal,
Kan iemand mij vertellen welke speakers, luidsprekers er in mijn auto horen.
Ik heb een Hyundai Accent 1.6i Sport uit 2004.
Ik wil er graag nieuwe of 2de hands inzetten, maar weet niet wat er in hoort.
vriendelijk bedankt alvast!
Groetjes, Magda
Kan iemand mij vertellen welke speakers, luidsprekers er in mijn auto horen.
Ik heb een Hyundai Accent 1.6i Sport uit 2004.
Ik wil er graag nieuwe of 2de hands inzetten, maar weet niet wat er in hoort.
vriendelijk bedankt alvast!
Groetjes, Magda
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tucson V60
- Moderator
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 934
3 jaren 5 maanden geleden - 3 jaren 5 maanden geleden #44038
door Tucson V60
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Beantwoord door Tucson V60 in topic luidsprekers speakerset
Beste Magda,
Wil je jezelf even voorstellen a.u.b?
Als antwoord op jouw vraag:
Waarschijnlijk heb je 4 speakers in de wagen, deuren voor en achterin hoedenplank. De deuren voor zitten voor zover ik kan zien op 3 punten vast en achter met 4 punten. De info die ik kan zien is niet echt duidelijk in detail.
Ik weet zo niet welke speaker er standaard in zitten vermoed 20w - 8ohm maar ik geef je het advies om het deurpaneel er af te halen en de situatie te bekijken. Voor de achterkant is het toch kijken of het demontabel is en dan de diameter opmeten van de speaker en aanwezige opening.
Mogelijk dat je een pas ring moet maken omdat de Hyundai speakers vaak een afwijkende maat hebben. Let ook op de diepte van de speaker als de ruit geheel naar beneden is in de voor portieren.
Kijk bij een topic Tucson van mij uit 2017 waar ik pas ringen heb gemaakt van afval laminaat om zo 16cm speakers te kunnen plaatsen, mits dit kan.
Ander belangrijk ding is bepalen van de + en - van de bedrading. Komt er een andere radio in dan de speaker bedrading goed doormeten wat + en - is anders krijg een je een vreemd geluidsbeeld.
Misschien dat er bij een speciaal zaak nog een boek ligt met wat er in past.
Veel succes.
Wil je jezelf even voorstellen a.u.b?
Als antwoord op jouw vraag:
Waarschijnlijk heb je 4 speakers in de wagen, deuren voor en achterin hoedenplank. De deuren voor zitten voor zover ik kan zien op 3 punten vast en achter met 4 punten. De info die ik kan zien is niet echt duidelijk in detail.
Ik weet zo niet welke speaker er standaard in zitten vermoed 20w - 8ohm maar ik geef je het advies om het deurpaneel er af te halen en de situatie te bekijken. Voor de achterkant is het toch kijken of het demontabel is en dan de diameter opmeten van de speaker en aanwezige opening.
Mogelijk dat je een pas ring moet maken omdat de Hyundai speakers vaak een afwijkende maat hebben. Let ook op de diepte van de speaker als de ruit geheel naar beneden is in de voor portieren.
Kijk bij een topic Tucson van mij uit 2017 waar ik pas ringen heb gemaakt van afval laminaat om zo 16cm speakers te kunnen plaatsen, mits dit kan.
Ander belangrijk ding is bepalen van de + en - van de bedrading. Komt er een andere radio in dan de speaker bedrading goed doormeten wat + en - is anders krijg een je een vreemd geluidsbeeld.
Misschien dat er bij een speciaal zaak nog een boek ligt met wat er in past.
Veel succes.
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Laatst bewerkt 3 jaren 5 maanden geleden door Tucson V60.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: maggymay1310
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.