Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord

Events

ma di wo do vr za zo
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: autoalarm

autoalarm 31 aug 2018 10:53 #35530

• poliant
  • poliant's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Hyundai excel
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb een Hyundai van 2002. Als ik de auto afsltui met de afstandbediening (sleutel), wordt het alarm actief. Echter het alarm gaat ongekend plots af, gewoon wanneer de auto op de oprit staat zonder passage enzo. Omwille van dit probleem heb ik de hoorn losgekoppeld. Nu is het probleem dat het alarm geen geluid meer maakt maar nog wel wordt geactiveerd waardoor de batterij volledig leeg gaat. Kan dit alarm volledig uitgeschakeld worden ? of kan ik dit ergens resetten zodat het terug werkt zoals het hoort ?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

autoalarm 01 sept 2018 01:43 #35537

• Sharkster
  • Sharkster's Profielfoto
  • aanwezig
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • IX35 I-Catcher
  • Ontvangen bedankjes 144

poliant schreef : Kan dit alarm volledig uitgeschakeld worden ? of kan ik dit ergens resetten zodat het terug werkt zoals het hoort ?

Het zal waarschijnlijk een portier/motorkap of kofferbakschakelaar zijn die gecorrodeerd is, waardoor het alarm ongewild afgaat.
Het gaat dan om hooguit 6 schakelaars bij een 4-deurs auto, dus dat is nog wel makkelijk zelf te verhelpen.

Tot de betreffende schakelaar vervangen is, kun je misschien de zekering verwijderen om te voorkomen dat je accu leeg loopt.
Hyundai IX35 I-Catcher, 2.0 GDI, 6-traps automaat, bouwjaar 2014 Faceliftmodel, kleur: Steelgrey
Aanpassingen: Skidplates voor en achter / trekhaak / achterruit extra getint 5% / spatlappen voor en achter

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2019. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.