Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord

Onderwerp:

Hoe krijgen wij HCH beter op de kaart 04 okt 2012 22:40 #541

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 723

Andrea schreef : Misschien helpt het als de site makkelijker via google te vinden is. Vaak staan dit soort sites bekend als een 'forum'. Maar als je googled op hyundai forum, vind je deze site niet snel. Ik heb hierdoor een tijdje gedacht dat er geen Nederlands hyundai forum bestond.

Dat is een beetje het probleem, de site is nog hartstikke jong. Google zal dus wel trefwoorden vinden maar lang niet zo veel als 7 jaar HCN voordat deze bestond.

Vandaag heb ik wat wijzigingen gedaan en hopelijk pikt google deze goed op.
Onder Hyundai club is deze site in ieder geval wel goed te vinden :)
Nice and smooth.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Hoe krijgen wij HCH beter op de kaart 12 nov 2012 13:51 #1120

Aangezien de site via Joomla is.. Je zou google analytics kunnen toevoegen. Is alleen maar klein stukje tekst die je in de bron van de eerste pagina zet (tussen header en body dacht ik). Niemand ziet die verder. Daarnaast kan je ook nog eens op de site van analytics kijken hoe je site het doet met views per dag enzo :)

Wel zou ik een aantal goede streek woorden in dat stukje tekst zetten zoal: Accent, Coupe, Hyundai, Hyundai Holland, Hyundai Club, e.d.

En dan ben je op internet ineens een stuk makkelijker te vinden. Heb dit toen ook voor de band website gedaan waar ik toen inzat.

Ervoor:
Was niet te vinden in google.

Erna:
Stond ergens in de lijst op google.

Na toevoegen van steek woorden:
Bovenaan ;)
Hyundai Tubulence 2.0i FX

Laast bewerkt: door Dravious.

Hoe krijgen wij HCH beter op de kaart 12 nov 2012 14:48 #1121

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 723

Dravious schreef : Aangezien de site via Joomla is.. Je zou google analytics kunnen toevoegen. Is alleen maar klein stukje tekst die je in de bron van de eerste pagina zet (tussen header en body dacht ik). Niemand ziet die verder. Daarnaast kan je ook nog eens op de site van analytics kijken hoe je site het doet met views per dag enzo :)

Wel zou ik een aantal goede streek woorden in dat stukje tekst zetten zoal: Accent, Coupe, Hyundai, Hyundai Holland, Hyundai Club, e.d.

En dan ben je op internet ineens een stuk makkelijker te vinden. Heb dit toen ook voor de band website gedaan waar ik toen inzat.

Ervoor:
Was niet te vinden in google.

Erna:
Stond ergens in de lijst op google.

Na toevoegen van steek woorden:
Bovenaan ;)

Hoi hoi :)

Er wordt al gebruik gemaakt van google analytics (vandaar dat je ook als je de eerste keer op deze website komt , er gevraagd wordt de coockies te accepteren)

Ook zijn er al aardig wat steekwoorden ingevoerd , alleen kan dat zover ik weet niet oneindig.
Er draait op de achtergrond ook een meta tag generator en een SEF optimizer, alleen van het forum worden geen meta tags gegenereerd (is technisch nogal lastig)

Wel heb ik toevallig vanmorgen een crawl script laten draaien en de sitemap aangepast en doorgestuurd naar bing en google.

Hopen dat dat wat helpt (er waren iets van 1500 links geindexeerd)
Nice and smooth.

Hoe krijgen wij HCH beter op de kaart 10 mrt 2013 19:49 #2368

Ik ben redelijk actief op de zeer goed bezochte Kiaclub.nl.
8050 gebruikers, 116545 Posts, ± 55 gebruikers online (19:40 zondag avond)

Kijk eens goed naar de indeling die die site heeft.
Per type is er een forum.
De ervaring leert dat een Sorrento eigenaar niks heeft met een Picanto topic.
Nieuwe Rio leden ontkenden in eerste instantie zelfs bijna de naam Kia ;-)
Dat zal bij Hyundai niet veel anders zijn.
Zelf mis ik hier gebundelde info over de i10

Op de Kiaclub.nl zijn er ca 10-15 leden die best veel tijd stoppen in het lezen en reageren op algemene berichten, ongeacht type.
(Die navi is in elk model zo'n beetje hetzelfde, dat werk)
Als die weg vallen wordt het een dooie boel.
NB die leden kennen elkaar ook IRL.

Wat opvalt na langere tijd lid van die club;

Standaard gedrag van lid:

1)Men wordt lid als de nieuwe auto besteld is.
Eindeloze berichten/vragen over levertijd en lang wachten, nou,nou

2) Auto binnen
Eindeloze jubelberichten ter bevestiging van de juiste (eigen) keus.

3) eerste kraakjes, klachten.
Eindeloze berichten over niet meewerkende dealers, brieven op hoge poten naar importeur etc.

4) alles doet het en men gaat over tot de orde van de dag en laat zich niet meer zien op de club tot het volgende, niet direct oplosbare, probleem met dealer.

En steevast verbruikt de auto meer dan in de folder, daar kun je per nieuw type de klok ook op gelijk zetten :-)
Aksie, aksie !!!!!, HAHA!

Dussssssss
Wat kan er aan gedaan worden het hier wat actiever te krijgen…
Maak aparte rubrieken voor de laatst gangbare types Hyundai's.
Men ziet nu door de Koreaanse bomen het bos niet meer.
De rest van de huidige rubrieken is prima !
Zorg dat je een vast lezers/reageer clubje krijgt en dan komt het vast goed.
Stickers/shirts etc helpt niks, is daar ook geprobeerd.

Aansluiten bij Kiaclub.nl is ook een optie ;-)
Technisch is alles hetzelfde namelijk.

Laast bewerkt: door bigwade.

Hoe krijgen wij HCH beter op de kaart 10 mrt 2013 20:08 #2369

Kan me wel vinden in de kritiek van bigwade. Forum is niet echt overzichtelijk. Ben jaren lid geweest op grandepuntoclub.nl, die site zag er prima uit. Aparte rubrieken per type zou al een hele vooruitgang zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: bigwade

Hoe krijgen wij HCH beter op de kaart 09 juni 2013 09:04 #3466

• atossa
  • atossa's Profielfoto
  • aanwezig
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • atos 1.0 i prime
  • Ontvangen bedankjes 1
Ben eigenlijk wel in voor club shirts....

en ga eens flyeren... als je een hyundai ziet staan.

atossa.

Hoe krijgen wij HCH beter op de kaart 09 juni 2013 20:49 #3467

Hallo Bigwade,

inderdaad zullen de Kia's en de Hyundai's dezelfde problemen hebben. Ook heb ik gezien dat Hyundai rijders in het begin welkom waren. Toch ook discussies gelezen in een welles nietes verhaal dat bv. de nieuwe Sportage mooier gevonden wordt dan de ix35. Voor mij een kwestie van smaak waar ik niet over wil/ga twisten, maar zet mij wel aan het denken. Natuurlijk is het zo dat beide auto's dezelfde motor en hetzelfde onderstel en nog vele andere dezelfde onderdelen hebben, en sterker nog op dezelfde fabrikage band gefabriceerd werd.

met vriendelijke groet,

Walter
van ix35 naar Tucson

Hoe krijgen wij HCH beter op de kaart 10 juni 2013 21:36 #3477

Tja, het blijft lastig.....
Hyundai is relatief jong, het forum is jong. Eea moet groeien, zowel letterlijk als figuurlijk.

Hyundai is natuurlijk een enorm concern, maar heeft geen echte historie qua auto's..... Werkt ook niet echt mee. Ik ben zelf actief geweest op het Volvo forum. Erg druk bezocht, met name bij de populaire modellen reeks. Daarnaast een enorme hoeveelheid topics (alleen al van de modellen).

Ik probeer via de dealer er continu erop te hameren dat zij bij vaste en nieuwe klanten het forum kenbaar maken. En dan voornamelijk bij enthousiaste en hopelijk vaak terugkerende forummers. We hebben aardig wat leden, maar veel eendagsvliegen... (zoals op veel forums).

Ooit komt het goed. Gezellig houden en veel blijven posten. Beetje mond op mond reclame. Post ook eens op de Facebook pagina van Hyundai Nederland en maak daar een beetje sluikreclame :lol: . Helpt ook weer iets. Ik heb daar onlangs een foto gepost van de achterkant van mijn auto met de Hyundai Holland Club stikker erop. Niet voor de auto maar voor de stikker gedaan!
Carpe Diem

Hoe krijgen wij HCH beter op de kaart 12 juni 2013 10:59 #3491

Met bestickerde ramen en "aantrekkelijke" autos op relevante evenementen aanwezig zijn wil altijd wel helpen voor bekendheid. al is het met een inklapbare partytent en een campingtafel met makkelijk grijpbare folders....
Compensatiedrang? Ja, daar heb ik ook last van.... ik rijd een hele kleine auto...

Hoe krijgen wij HCH beter op de kaart 26 juni 2013 17:29 #3571

Zou de Facebook van Hyundai holland onze link niet willen delen? Is niks teveel gevraagd denk ik. En hiermee berijk je in 1 klap 46500 Hyundai liefhebbers.

Tijd voor maken pagina: 0.255 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2020. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.