• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Het gaat van start

  • Arnold
  • Onderwerp Auteur
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
Meer
1 maand 3 dagen geleden - 3 weken 5 dagen geleden #59878 door Arnold
Beantwoord door Arnold in topic Het gaat van start
Het gaat niet zozeer om het geld, meer om de tijd en moeite die er ingestopt dient te worden.

Kan ik ergens meebetalen?



 

Nice and smooth.
Laatst bewerkt 3 weken 5 dagen geleden door Arnold.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

  • Arnold
  • Onderwerp Auteur
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
Meer
3 weken 5 dagen geleden #59883 door Arnold
Beantwoord door Arnold in topic Re:Het gaat van start
Hoi Stefan,
bedankt voor het aanbod.
Er wordt een backup van de site gemaakt, als er dan iets terugkomt zal het een statische site zijn. Dus zal die omgebouwd moeten worden.
Maar ook daar ontbreekt mij nu even de tijd voor :)

Beste Arnold,

Ik begrijp je twijfels. Ik beheer 250 servers plus. en ga dit hosten op een vps waar de collega's allemaal persoonlijk websites op hebben staan.

Updaten van joomla lijkt me niet het probleem. dagelijkse maken we backups van alles en elk uur van de database. 

m.vr.gr.

Stefan

Nice and smooth.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: PinoPaan

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
3 weken 4 dagen geleden - 3 weken 4 dagen geleden #59885 door Krommeister
Beantwoord door Krommeister in topic Re:Het gaat van start
Dag Arnold,

Wat is er dan wel nodig om de site in de huidige vorm voort te zetten? Ik zie namelijk best wel veel leden die hier evt iets in kunnen betekenen. 
Laatst bewerkt 3 weken 4 dagen geleden door Krommeister.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: IXRobin, PuckStar

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 week 19 uren geleden #59890 door PuckStar
Beantwoord door PuckStar in topic Het gaat van start
Het zou toch echt mega zonde zijn als dit forum verdwijnt. Er is een schat aan informatie te vinden en liefhebbers en geinteresseerden vinden elkaar hier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kale kletser

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.