• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Afstandsbediening niet te programmeren

• Reikra
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Lees meer
4 jaren 2 maanden geleden #41556 door Reikra
Onze Terracan had twee sleutels met afstandsbediening voor de deuren. Met de ene sleutel kon de CV bedient worden, de andere leek te werken (ledje reageerde) maar werkte niet op de auto. Nadat mijn dochter de werkende sleutel had meegewassen in de wasmachine heeft deze, na grondige droging, nog enkele weken enigszins gewerkt (beetje tikken en kloppen). Toen ook met deze sleutel de auto niet meer te openen en te sluiten was heb ik een nieuwe sleutel besteld bij de Hyundai dealer.
De dealer heeft de nieuwe sleutel en de niet meegewassen sleutel wel kunnen koppelen aan de startblokkering, zodat met beide sleutels de auto te starten is, maar geen kans gezien om de zendertjes van de nieuwe en/of de oude sleutel te koppelen aan de centrale vergrendeling. Dit zou komen door een defect aan de ontvanger in de auto. Vreemd, want die unit heeft altijd goed gewerkt tot de sleutel vernield werd door een wasbeurt, wat geen schade veroorzaakt aan de ontvanger in de auto.

Zou iemand weten wat er de oorzaak van kan zijn dat de afstandsbedieningen niet te koppelen zijn en/of weet iemand hoe deze gekoppeld moeten worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 2 maanden geleden #41557 door aai
Beantwoord door aai in topic Afstandsbediening niet te programmeren
ooit eens gehad met een motor toen moest ik contact 11x aan en uit zetten tot alles ging branden en dan op de knop van de sleutel klikken misschien werk dat op je auto ook

Lees meer
4 jaren 2 maanden geleden - 4 jaren 2 maanden geleden #41559 door Arnold
Bij de Coupe gaat het als volgt:

-open de deur met de sleutel en stap in de auto.
-Het alarm gaat af, maar sluit de deur
- het alarm uit laten gaan (duurt ongeveer een minuut)
- zet het contact op ACC (stand 1 zeg maar, niet dat de dashboard lampjes gaan branden)
- klik op de AB knop " lock" (de knipperlichten horen nu op te lichten) en daarna direct op de " unlock" knop.
- sleutel uit contact
- uitstappen en proberen

Hopen dat het bij jou ook werkt.

Anders toch bij de (een andere ) dealer proberen. MAS kan hoogstwaarschijnlijk ook, echter denk ik dat die op vakantie is en het ook erg druk heeft.

Nice and smooth.
Laatst bewerkt 4 jaren 2 maanden geleden door Arnold.