Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: navigatie upgrade 2019

navigatie upgrade 2019 03 dec 2019 11:55 #39686

Android Auto of Apple Carplay is dan wel een uitkomst. Zit in de meeste nieuwe auto's toch wel ingebouwd ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

navigatie upgrade 2019 21 jan 2020 22:27 #40113

Ik heb met Hyundai contact gehad. Over Android auto antwoordden ze mij niet. DAB is pas vanaf 05/2018 beschikbaar. En de huidige navigatie kan niet vervangen worden door eentje die wel DAB en Android auto heeft. Mijn Tucson is van eind 2017.
Er bestaan aftermarket systemen, maar dan moet je je dashboard demonteren. Maar vermits ik nog onder de 5 jaar waarborg dit, ga ik mij hieraan niet wagen. Het ware zeker handig om waze op het scherm te kunnen draaien...

navigatie upgrade 2019 25 jan 2020 14:49 #40142

Navigatie systeem van tucson 2015-2019 is bijna perfect, alleen de kaarten lopen helaas 3 a 4 jaar achter.
Zeer vervelend als je, zoals ik, veel in het buitenland rijdt.
Ik heb dit item vorig jaar schriftelijk voorgelegd bij de importeur, want de dealer kon er niks aan doen.
Reactie: half A4-tje met redenen waarom het achterloopt maar geven geen oplossing.

Dus koop een tomtom a €200 die iedere week te updaten is met de nieuwste wegen. Ook gratis flitsers (ook updates!) in nl en buitenland.

navigatie upgrade 2019 25 jan 2020 15:32 #40144

##tucson2016 schreef : Reactie: half A4-tje met redenen waarom het achterloopt maar geven geen oplossing.

De oplossing zal Hyundai ook niet kunnen geven wat die zijn afhankelijke van de firma Here / Navteq. (de grootste producent van auto navigatiekaarten)
De nieuwere navigatiesystemen heeft TomTom live erop welke keurig ook de flitser weer geeft ook die in het buitenland.
Ook kan je Andriod auto activeren dan heb je de kaarten van Google maps.
Ik heb dit zelf niet maar mijn collega gebruikt het en is hier zeer over te spreken.
Hou je toch 200 euro in je knip.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.274 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2019. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.