Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord

Events

ma di wo do vr za zo
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Smartphone houder Tucson 2017

Smartphone houder Tucson 2017 27 sept 2019 14:13 #39131

• mvveelen
  • mvveelen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Tucson
  • Ontvangen bedankjes 4
Hi,
Wat voor oplossingen hebben jullie voor jullie smartphone? Ik ben eigenlijk op zoek naar een Brodit houder die 'hoog' gemonteerd kan worden, maar die is er niet. En de Kuda console heb ik geprobeerd maar die is eigenlijk niet goed te monteren (bij mij....of ik moet een afwijkend model gekregen hebben want het is handwerk om die te maken).

Ik heb nu een houder die automatisch sluit als er een smartphone wordt gedetecteerd en de smartphone wordt automatisch en draadloos geladen. Alleen heb ik die geklemd op het ventilatierooster -> resultaat is dat ik die soms weer moet aanklemmen als de smartphone heen en weer beweegt als ik door de bocht rij.
Hyundai Tucson 1.7 CRDi HP Premium 141PK, 7-traps automaat, bouwjaar 2017 Full options, kleur: Wit
Aanpassingen: trekhaak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door TucsonV6.

Smartphone houder Tucson 2017 27 sept 2019 17:06 #39135

Bij bochtige circuits wordt dat dus multi tasken :evil:

Smartphone houder Tucson 2017 14 okt 2019 20:14 #39269

• mvveelen
  • mvveelen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Tucson
  • Ontvangen bedankjes 4

Willie Wortel schreef : Bij bochtige circuits wordt dat dus multi tasken :evil:

Hehehe, nee zo snel raakt ie niet los. Maar ik zou toch graag een andere oplossing willen waarbij ik liefst geen gaten oid hoef te maken, maar waarbij de beugel waarop de houder kan worden gemonteerd stevig vast wordt geklemd oid. Zoals de Brodit proclip. Helaas is er voor deze Tucson niet zo'n proclip ontwikkeld.
Kan me niet voorstellen dat er geen ander Tucson eigenaar is die een handige(r) oplossing heeft bedacht?
Hyundai Tucson 1.7 CRDi HP Premium 141PK, 7-traps automaat, bouwjaar 2017 Full options, kleur: Wit
Aanpassingen: trekhaak
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Smartphone houder Tucson 2017 15 okt 2019 10:45 #39271

Is >>> dit <<< niet zo'n clip?
Anders eens bij AliExpress zoeken, keuze is reuze daar en voor zeer mooie prijsjes...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2019. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.