Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Geluid carkit Tucson 2017 laat te wensen over

Geluid carkit Tucson 2017 laat te wensen over 26 jan 2020 15:37 #40168

• mvveelen
  • mvveelen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Tucson
  • Ontvangen bedankjes 5
Hi, ik heb tijdens telefoongesprekken in de auto erg vaak dat delen van het gesprek wegvallen, de andere kant (te) zacht is - ook al staat het volume dan op 90% - en dit is met meerdere toestellen. Kan het aan de systeemupdate liggen? Ik weet niet meer of het daarvoor wel goed / beter was namelijk. Wat zijn jullie ervaringen?
Hyundai Tucson 1.7 CRDi HP Premium 141PK, 7-traps automaat, bouwjaar 2017 Full options, kleur: Wit
Aanpassingen: trekhaak
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Geluid carkit Tucson 2017 laat te wensen over 27 jan 2020 08:29 #40172

• Morgoth
  • Morgoth's Profielfoto
  • aanwezig
  • Special member ++
  • Special member ++
  • Kona electric
  • Ontvangen bedankjes 143
Ik heb in mijn Kona electric soortgelijke problemen. Men zal in beide auto's wel gebruik maken van dezelfde software. Ergens in februari komt er een update, heb ik van de dealer begrepen
Een Nederlandse Kona elctric in Duitsland
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Geluid carkit Tucson 2017 laat te wensen over 13 feb 2020 10:53 #40302

• mvveelen
  • mvveelen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Tucson
  • Ontvangen bedankjes 5

Morgoth schreef : Ik heb in mijn Kona electric soortgelijke problemen. Men zal in beide auto's wel gebruik maken van dezelfde software. Ergens in februari komt er een update, heb ik van de dealer begrepen

Is dat ergens in de gaten te houden? Ook vwb de verbeteringen die in de softwareversie worden verwerkt?

Ik zit er anders serieus over na te denken om een andere module in m'n Tucson in te laten bouwen met Apple CarPlay enz.... Het is gewoonweg nu niet te doen om een goed gesprek te voeren, zeker niet als je rijdt.
Hyundai Tucson 1.7 CRDi HP Premium 141PK, 7-traps automaat, bouwjaar 2017 Full options, kleur: Wit
Aanpassingen: trekhaak

• Pagina:
  • 1

Tijd voor maken pagina: 0.242 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2019. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.