Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Waterlekkage bestuurders zijde. 19 aug 2022 22:13 #49023

• Mansiemanta
  • Mansiemanta's Profielfoto
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Tucson N-Line Sky PHEV Dark Knight
  • Ontvangen bedankjes 31
Echt een slechte zaak.
Net als macpro zegt, vastleggen van mailverkeer e.d.
Ook zorgen dat Hyundai NL hiervan op de hoogte is.
Wordt er vervolgens niets mee gedaan dan hoger op zoeken.
Je kunt dan evt. navraag doen bij het Juridisch loket
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-...aranties-heb-ik-op-een-product

Mijn ervaring leert dat je het best kunt proberen op te lossen met je eigen dealer en mocht dat niet lukken dan een second opinion bij een andere dealer en evt. de after sales (garantie) inspecteur van de importeur proberen te bereiken (elke fatsoenlijke importeur heeft er wel een)

Met onze Ford Focus in het eerste jaar ook klachten gehad m.b.t. rammelen van een uitlaat, trillen van portieren bij opendraaien volume audio, en te vroeg slijtage vertonen van bestuurdersstoel.
De meeste zaken werden in eerste instantie afgedaan door de dealer als een producteigenschap.
Tja, daar namen we natuurlijk geen genoegen mee en uiteindelijk zijn bovengenoemde zaken vervangen (de einddemper zelfs tot 3x toe), maar daarvoor moest er wel eerst een mailtje worden gedaan naar een “verdieping hogerop”.
Jammer dat men eerst wordt “afgewimpeld” in de hoop dat het vanzelf wel overwaait.

Maar zodra je zoveel geld voor een nwe personenauto neertelt mag je wel een degelijke service verwachten toch ?

Ik zou zeggen, laat het er niet zomaar bij zitten.
Dat water op die binnendorpel is echt niet zoals het hoort en moet serieus naar gekeken worden.
Succes A3A en houd ons op de hoogte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Mansiemanta.

Waterlekkage bestuurders zijde. 20 aug 2022 20:48 #49037

• jbbrans
  • jbbrans's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik heb zoiets gehad met een nieuwe Skoda Yeti en ook met een filmpje aangetoond dat er een hele plas water onder de deur vandaan kwam als ik de deur opende.
Uiteindelijk na veel aandringen zijn de deurrubbers toen vervangen en is het probleem verdwenen.

Waterlekkage bestuurders zijde. 22 sept 2022 21:05 #49400

• A3A
  • A3A's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Ontvangen bedankjes 0
Beste mede lezers,

Er is na een zeer lange tijd antwoord van zowel Hyundai technische dienst en de garage.
Deze keer is een medewerker van de garage ook gaan informeren bij Hyundai zelf en tergelijkertijd ook de "klantenservice van Hyundai n.a.v mijn brief.
M.a.w er waren van 2 kanten nu mensen bezig met het "probleem"

De klantenservice vond het wel heel vreemd dat men afwijkt van de garantie en zouden contact opnemen met de garage.
Tevens was een medewerker ( die WEL begrip had voor de situatie maar ten tijde van mijn komst op de garage afwezig ivm vakantie) die mijn informatie ook had gelezen en dit ook doorgestuurt had naar de technische afdeling van Hyundai om de klacht door te nemen en te kijken wat er mee kunnen doen.
Misschien "toevallig" maar toen ik dat antwoord kreeg van de klantenservice dat die zelfde dag ook de garage belde of ik langs kon komen om dat men "misschien wel wist wat de oorzaak was.
Wordt vervolgd

Waterlekkage bestuurders zijde. 23 sept 2022 12:31 #49402

• Tucson V60
  • Tucson V60's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Volvo V60 T6 3.0 - Tucson V6 2.7
  • Ontvangen bedankjes 822

Ook op de Tucson Forum in Engeland wordt melding gemaakt van een dergelijk verschijnsel, maar dan met betrekking tot de achterportieren. Zowel de importeur als de dealer in Engeland besteden er niet zoveel aandacht aan. Na schriftelijke klachten melden ze dat het hen bekend is maar dat er geen reden is er iets aan te doen. Zolang het water niet over de vloer van de auto loopt is er niet veel aan de hand volgens de Hyundai organisatie. Ik vind dat een ongepaste houding.

Waarom denk je dat er openingen zitten onder aan de deur?
Volvo V60 T6 3.0 6cyl AWD(2011)Summun, Heico tuned 334PK-520Nm

Waterlekkage bestuurders zijde. 23 sept 2022 14:29 #49403

• A3A
  • A3A's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Ontvangen bedankjes 0
Foto's gezien op blad 1?
Dat heeft niet met de gaten te maken aan de onderzijde deur Moderator.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.191 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.