- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Stoelgeheugen Tucson N-line 2022 en lane assistent
- Twintop
-
- New Member
-
Minder
Lees meer
1 jaar 10 maanden geleden #52591
door Twintop
Beantwoord door Twintop in topic Stoelgeheugen Tucson N-line 2022 en lane assistent
De mijne komt ook uit Duitsland , wel gekocht bij een Nederlandse dealer. Standaard inderdaad de stoelgeheugen functie.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- DiFi
-
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 jaar 9 maanden geleden #52710
door DiFi
Beantwoord door DiFi in topic Stoelgeheugen Tucson N-line 2022 en lane assistent
Dit viel mij ook op tijdens het proefrijden in ene N-line. Antwoord van de verkoper: ze moeten ergens op besparen. Mede om die reden heb ik een Premium-uitvoering gekocht en laat ik daar N-line velgen opzetten. Verder viel me op dat het nieuwe model geen gekoeld handschoenenvakje heeft terwijl het oude model dat wel heeft.
- DiFi
-
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 jaar 9 maanden geleden - 1 jaar 9 maanden geleden #52711
door DiFi
Dit viel mij ook op tijdens het proefrijden in een N-line. Antwoord van de verkoper: ze moeten ergens op besparen. Mede om die reden heb ik een Premium-uitvoering gekocht en laat ik daar N-line velgen opzetten. Verder viel me op dat het nieuwe model geen gekoeld handschoenenvakje heeft terwijl het oude model dat wel heeft.
Beantwoord door DiFi in topic Stoelgeheugen Tucson N-line 2022 en lane assistent
Ik heb mijn Tucson N-line net geleverd gekregen en was verbaasd van het feit dat er geen stoelgeheugen in dit model zit, terwijl dit model toch heel dicht aan ligt tegen de Premium.
Mijn vrouw is een stuk korter dan ik ben en stoelgeheugen was optie die ik toch wel heel graag gehad zou willen hebben.
Ik hoop echt dat Hyundai hier iets op kan verzinnen, zodat ook de N-line uitgevoerd kan worden met geheugen module.
Groetjes,
Marco
Dit viel mij ook op tijdens het proefrijden in een N-line. Antwoord van de verkoper: ze moeten ergens op besparen. Mede om die reden heb ik een Premium-uitvoering gekocht en laat ik daar N-line velgen opzetten. Verder viel me op dat het nieuwe model geen gekoeld handschoenenvakje heeft terwijl het oude model dat wel heeft.
Laatst bewerkt 1 jaar 9 maanden geleden door DiFi.
- Kmeleonu
-
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
1 jaar 9 maanden geleden #52713
door Kmeleonu
NX4 N Line Engine Red
Beantwoord door Kmeleonu in topic Stoelgeheugen Tucson N-line 2022 en lane assistent
Nu heb ik echt de behoefte aan een stoelgeheugenfunctie. Helaas heeft de mijne dat niet. Waar moet dit zijn, op de deur?
NX4 N Line Engine Red
- Mansiemanta
-
- Premium Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 93
1 jaar 9 maanden geleden #52746
door Mansiemanta
Beantwoord door Mansiemanta in topic Stoelgeheugen Tucson N-line 2022 en lane assistent
Garantie op import voertuigen kan nog weleens tot onduidelijkheid leiden kan ik uit ervaring zeggen.
En een fabrikant / importeur is niet zomaar verplicht deze bij import 1 op 1 over te nemen.
Hyundai NL geeft 5 jaar zonder kilometer beperking, en je kunt zelfs tot een maand voor het einde nog met 2 jaar zonder extra verlengen.
Hyundai DE heeft volgens mij ook 5 jaar, maar kent wat uitsluitingen;
www.hyundai.de/beratung-kauf/garantien/
En een fabrikant / importeur is niet zomaar verplicht deze bij import 1 op 1 over te nemen.
Hyundai NL geeft 5 jaar zonder kilometer beperking, en je kunt zelfs tot een maand voor het einde nog met 2 jaar zonder extra verlengen.
Hyundai DE heeft volgens mij ook 5 jaar, maar kent wat uitsluitingen;
www.hyundai.de/beratung-kauf/garantien/
- ReneF
-
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
1 jaar 2 maanden geleden #55069
door ReneF
Beantwoord door ReneF in topic Stoelgeheugen Tucson N-line 2022 en lane assistent
N line zonder stoelgeheugen besteld, mijn vrouw mag de bijrijdersstoel instellen