• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Tucson 2016 melding op de display

Lees meer
1 jaar 1 maand geleden #51610 door victor-v
tucson van 2016, heb gisteren dit bericht op het scherm gekregen, weet er iemand wat ik er kan aan doen om terug verbinding te krijgen met de telefoon of moet ik ermee naar de dealer, alvast bedankt
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 jaar 1 maand geleden #51648 door Gerrit I30
Victor welkom hier op het forum veel plezier en veilige kilometers met de Tucson.
Ik heb ook een oud model Tucson maar deze melding heb ik nog nooit gehad.
Ik heb dan wel een model wat in Duitsland is geleverd met een andere radio die in Nederland is geleverd.
:hlogo: :ear: :--))
De volgende gebruiker (s) zei dank u: victor-v

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 jaar 1 maand geleden #51654 door marvelde
Beantwoord door marvelde in topic Tucson 2016 melding op de display
Als ik het zo lees, lijkt dit een betaalde service?
Gewoon aan de dealer vragen.
Net als de nieuwe tucson? Hier krijg je een abo van 5 jaar op bluelink.
Misschien is dit net zoiets?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: victor-v

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 jaar 1 maand geleden #51693 door victor-v
Beantwoord door victor-v in topic Tucson 2016 melding op de display
ben bij de dealer langs geweest en het was een 7 jarig contract met tom tom die vervallen is, en was enkel om wifi verbinding te hebben met de telefoon, en niet de navigatie, maar de dealer weet nog niet wat ze er aan kunnen doen om de melding die er steeds op komt te stoppen, volgende week terug langs komen en hopen dat ze een antwoord hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 jaar 3 weken geleden #51827 door victor-v
Beantwoord door victor-v in topic Tucson 2016 melding op de display
dit is het antwoord van de dealer, dit treft toch heel veel tucson van bouwjaar 2015-16-17,

Bedankt voor uw mail.

Helaas moeten we u meedelen dat deze online service is stopgezet, dus is het ook niet mogelijk om deze te verlengen.
Dit is een eenzijdige beslissing vanuit de constructeur.

U kan nog steeds gebruik maken van de navigatiesystemen. Enkel de live alerts en real time verkeersinfo zal u niet meer ontvangen.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.


Met klantgerichte groeten, Meilleures salutations, Best Regards,

Mathijs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.