- Ontvangen bedankjes 23
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Advies dashcam
- mvveelen
- Onderwerp Auteur
- Senior Member
Minder
Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #55048
door mvveelen
Hyundai Tucson 1.6 PHEV Premium Sky, bouwjaar 2023, kleur: Wit
Aanpassingen: trekhaak
Advies dashcam werd gestart door mvveelen
Binnenkort de trotse eigenaar van een nieuwe Tucson Premium Sky en ik was van plan om m'n huidige dashcam over te laten zetten (front en rear), maar bij deze nieuwe Tucson komt de camera dan wel erg laag te zitten. Ervoor kiezen om 'm dan aan de bijrijders-kant te plaatsen, bovenin, vind ik nog niet echt een oplossing. Een kleinere camera zou misschien beter zijn.
Wat zijn de ervaringen van mede-Tucson eigenaren, welke camera zouden jullie adviseren en op welke plek?
Bij m'n huidige Tucson (2017) zit ie onder het paneel op de voorruit.en dat kan prima.
Wat zijn de ervaringen van mede-Tucson eigenaren, welke camera zouden jullie adviseren en op welke plek?
Bij m'n huidige Tucson (2017) zit ie onder het paneel op de voorruit.en dat kan prima.
Hyundai Tucson 1.6 PHEV Premium Sky, bouwjaar 2023, kleur: Wit
Aanpassingen: trekhaak
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tucson V60
- Moderator
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 937
9 maanden 2 weken geleden #55052
door Tucson V60
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Beantwoord door Tucson V60 in topic Advies dashcam
Een hele simpele maar leuk werkende camera voor 24,95 bij de Act..n, heb 'm al 2 jaar zitten. Die heb ik in het midden boven zitten, kabel via dak en zijkant naar beneden. 32Gb er in is genoeg, overschrijft zichzelf.
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
- galaxis
- Platinum Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 153
9 maanden 2 weken geleden #55057
door galaxis
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
Beantwoord door galaxis in topic Advies dashcam
In onze I30N heb ik deze zitten -->
www.allcam.nl/ddpai-mini-5-true-4k-wifi-gps-64gb-dashcam.html
. Ik vind hem wat aan de grote kant , al heb je er geen last van hoe hij gemonteerd zit. Hij zit aan de rechterkant van de binnenspiegel op de voorruit.
In de ioniq heb ik een Mini 906 dashccam. Super klein, helaas slecht te verkrijgen zie ik. Maar die valt echt amper op. www.amazon.nl/iTracker-Autocamera-Dash-C...ni0906/dp/B0784PFQMW
Ik zou gewoon een klein model nemen en dan zo hoog mogelijk op de voorruit plaatsen aan de rechter kant van de binnenspiegel ( passagierszijde dus ) Dan heb jij er als bestuurder geen last van.
In de ioniq heb ik een Mini 906 dashccam. Super klein, helaas slecht te verkrijgen zie ik. Maar die valt echt amper op. www.amazon.nl/iTracker-Autocamera-Dash-C...ni0906/dp/B0784PFQMW
Ik zou gewoon een klein model nemen en dan zo hoog mogelijk op de voorruit plaatsen aan de rechter kant van de binnenspiegel ( passagierszijde dus ) Dan heb jij er als bestuurder geen last van.
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
- marcob
- Platinum Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 186
9 maanden 2 weken geleden - 9 maanden 2 weken geleden #55060
door marcob
Ex Hyundai Tucson N-Line PHEV nu Mercedes A250e AMG Line
Beantwoord door marcob in topic Advies dashcam
Nordväl DC102-4K.
camera voor (4K) en achter (1080p) die wel heel erg lijkt op een Blackvue. Test op Youtube laat zien dat de kwaliteit beter zou zijn. Nou geloof ik dat niet helemaal maar is wel een erg goede dashcam, prima waar voor zijn geld.
Ding is voorzien van GPS en kun je van een parkingmode voorzien. Ik ben er nog steeds blij mee. Moet deze nog wel weer opnieuw installeren in de nieuwe auto.
als je goed kijkt zie je tussen de pixels de camera zitten:
camera voor (4K) en achter (1080p) die wel heel erg lijkt op een Blackvue. Test op Youtube laat zien dat de kwaliteit beter zou zijn. Nou geloof ik dat niet helemaal maar is wel een erg goede dashcam, prima waar voor zijn geld.
Ding is voorzien van GPS en kun je van een parkingmode voorzien. Ik ben er nog steeds blij mee. Moet deze nog wel weer opnieuw installeren in de nieuwe auto.
als je goed kijkt zie je tussen de pixels de camera zitten:
Ex Hyundai Tucson N-Line PHEV nu Mercedes A250e AMG Line
Laatst bewerkt 9 maanden 2 weken geleden door marcob.
- Rosiba
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
9 maanden 2 weken geleden - 9 maanden 2 weken geleden #55064
door Rosiba
Hyundai Tucson PHEV premium Sky
Beantwoord door Rosiba in topic Advies dashcam
Zelf heb ik de dashcam van Fitcamx (alleen voor). Is misschien niet de beste maar wel de makkelijkste monteerbaar en vrijwel onzichtbaar.
fitcamx.com/collections/for-hyundai/prod...dai-tucson-2022-2023
fitcamx.com/collections/for-hyundai/prod...dai-tucson-2022-2023
Hyundai Tucson PHEV premium Sky
Laatst bewerkt 9 maanden 2 weken geleden door Rosiba.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kapee