- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Tucson tot ongeveer 3000 toeren loopt motor goed hogere toeren slecht lopend.
- b.wever
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
2 weken 4 dagen geleden - 2 weken 4 dagen geleden #57027
door b.wever
Tucson tot ongeveer 3000 toeren loopt motor goed hogere toeren slecht lopend. werd gestart door b.wever
Hallo allemaal, mijn hyundai tucson t-gdi
automaat bouwjaar 2018 (facelift model)staat nu bij de dealer met volgende probleem.
Motor loopt goed tot plusminus 3000 toeren geef ik meer gas (hogere toeren) dan loopt motor niet meer soepel.
De monteur heeft hem uitgelezen maar geen foutcodes te vinden, ze staan voor een raadsel wat het kan zijn en moeten verder onderzoeken wat er aan de hand kan zijn.
Zijn hier mensen welke dit herkennen of een idee hebben wat er aan de hand kan zijn.
Motor loopt goed tot plusminus 3000 toeren geef ik meer gas (hogere toeren) dan loopt motor niet meer soepel.
De monteur heeft hem uitgelezen maar geen foutcodes te vinden, ze staan voor een raadsel wat het kan zijn en moeten verder onderzoeken wat er aan de hand kan zijn.
Zijn hier mensen welke dit herkennen of een idee hebben wat er aan de hand kan zijn.
Laatst bewerkt 2 weken 4 dagen geleden door b.wever.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arnold
- Eigenaar/Oprichter
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1076
2 weken 1 dag geleden #57048
door Arnold
Nice and smooth.
Beantwoord door Arnold in topic Tucson tot ongeveer 3000 toeren loopt motor goed hogere toeren slecht lopend.
Dit kan echt zo veel zijn........
Van ontsteking tot aan verstopte uitlaat.
Dat wordt doormeten, is zo niks over te zeggen
Van ontsteking tot aan verstopte uitlaat.
Dat wordt doormeten, is zo niks over te zeggen
Nice and smooth.
- galaxis
- Platinum Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 152
2 weken 17 uren geleden #57051
door galaxis
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
Beantwoord door galaxis in topic Tucson tot ongeveer 3000 toeren loopt motor goed hogere toeren slecht lopend.
Dat kan werkelijk van alles zijn , van een klein luchtlek in de inlaat, tot slechte bobines, slecht functionerende wastegate op de turbo. Zo kan ik nog wel een hele rits opnoemen.
Een goede Hyundai dealer kan dat probleem echt wel vinden.
Een goede Hyundai dealer kan dat probleem echt wel vinden.
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
- b.wever
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 week 4 dagen geleden #57089
door b.wever
Beantwoord door b.wever in topic Tucson tot ongeveer 3000 toeren loopt motor goed hogere toeren slecht lopend.
Bij dezen een update.
Gisteren mijn Hyundai Tucson gerepareerd kunnen ophalen er was iets met de stekker aansluiting op de hogedrukbrandstofpomp wat gerepareerd is en de auto rijd weer super.
Gisteren mijn Hyundai Tucson gerepareerd kunnen ophalen er was iets met de stekker aansluiting op de hogedrukbrandstofpomp wat gerepareerd is en de auto rijd weer super.
- Tucson V60
- Moderator
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 934
1 week 4 dagen geleden #57090
door Tucson V60
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Beantwoord door Tucson V60 in topic Tucson tot ongeveer 3000 toeren loopt motor goed hogere toeren slecht lopend.
Live monitoren met rijden dan moet er wat uit komen niet alleen maar naar foutcodes kijken denk ik.
Heb voor jaren terug ook een ding gehad met een Astra diesel die begon rond de 15grd buiten temp zachtjes te schokken zonder patroon. Geen foutcode te vinden maar met live monitoren wel en daar bleek er iets met de EGR te zijn en later ook ventilatoren achter de radiator.
Meten is weten, heel succes.
Heb voor jaren terug ook een ding gehad met een Astra diesel die begon rond de 15grd buiten temp zachtjes te schokken zonder patroon. Geen foutcode te vinden maar met live monitoren wel en daar bleek er iets met de EGR te zijn en later ook ventilatoren achter de radiator.
Meten is weten, heel succes.
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)