• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Ventilatiehouder telefoon tbv tucson 2017

Meer
1 maand 2 weken geleden - 1 maand 2 weken geleden #59857 door Thieske
Ik ben op zoek naar een geschikte telefoonhouder voor in de ventilatie bij een Tucson uit 2017.  Dit is het model met navigatiescherm nog in het dashboard , hangt er niet boven zoals na de 2018 modellen.

Ik heb een samsung s23 met een hoesje met een "magsafe/Qi ring" erin. Hoeft niet perse draadloos op te laden (is toch beperkt ivm geen ondersteuning qi2) maar qua bevestiging kan het aan zo'n ring ipv metaal erachter plakken voor een magneet.  Of er zijn ook uitschuifbare klemsystemen (airframe). 

Zat te denken aan met zo'n ringmagneet aan
Spigen ventilatiehouder
- ESR Halolock

Beide bevestig je "achter" het ventilatieschermpje en er zit een houdertje aan de voorkant die hem recht houd/ondersteund. maar volgens mij zijn deze wel echt enorm groot en blokkeert die bij hyundai het hele rooster. 

Ook kan het met een uitschaafbare klem zoals:
- kenu airframe pro 

De afmetingen van ventilatierooster is beperkt (7cm x7cm ) , hoewel eronder nog wat speling qua ruimte is als je de volume knop niet raakt.

Maar dr modellen met magsafe ring  lijken een stuk groter dan een ouderwetse magneet, dus ben benieuwd of iemand ervaring heeft welke goed (en mooi) kan passen in de tucson en of anders zo'n uitschuifbare een beetje werkt  ? 

In de bijlage enkele fotos

Laatst bewerkt 1 maand 2 weken geleden door Thieske.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.