- Ontvangen bedankjes 114
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
spiegels.x g 350
- Quentin
-
- Platinum Member
-
Minder
Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #2440
door Quentin
Carpe Diem
).
Foto van de auto erbij is ook altijd leuk!
Voor wat betreft jou vraag, heb je al bij deze zekeringen gekeken...? Het kan wel eens gebeuren dat deze doorbrand, of zelfs dat het motortje doorbrand. Er kan sneeuw/ijs bij het draaigedeelte komen zodat de spiegels vast blijven staan. Als de functie dan wordt gebruikt kan de zekering of zelfs het motortje doorbranden (zoals ook wel eens bij ruitenwissers gebeurd). Heeft een vriend van mij gehad bij zijn Peugeot spiegels.
Succes ermee en houdt ons op de hoogte.
Welkom op het forum. Misschien leuk als jij je even voorstelt in het hiervoor beschikbare topic (is niet verplicht hoor, maar wel leuk

Foto van de auto erbij is ook altijd leuk!
Voor wat betreft jou vraag, heb je al bij deze zekeringen gekeken...? Het kan wel eens gebeuren dat deze doorbrand, of zelfs dat het motortje doorbrand. Er kan sneeuw/ijs bij het draaigedeelte komen zodat de spiegels vast blijven staan. Als de functie dan wordt gebruikt kan de zekering of zelfs het motortje doorbranden (zoals ook wel eens bij ruitenwissers gebeurd). Heeft een vriend van mij gehad bij zijn Peugeot spiegels.
Succes ermee en houdt ons op de hoogte.
Carpe Diem
Onderwerp Auteur
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
12 jaren 2 maanden geleden #2448
door Marsxg
Beantwoord door Marsxg in topic spiegels.x g 350
Nou mannen bedankt
Het staat echt in de manual dus denk dat tip van quentin om de zekeringen even na te kijken wel een goeie
Is.zal dat vd week even doen en heb me voorgesteld en foto geplaatst valt allemaal niet mee ik ben niet echt een computergek.
Maar ik kijk ernaar en jullie horen het wel
Groet mars
Het staat echt in de manual dus denk dat tip van quentin om de zekeringen even na te kijken wel een goeie
Is.zal dat vd week even doen en heb me voorgesteld en foto geplaatst valt allemaal niet mee ik ben niet echt een computergek.
Maar ik kijk ernaar en jullie horen het wel
Groet mars
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Quentin
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.