• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=c...rdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.

H300 / H1 foutcodes uitlezen

Lees meer
1 jaar 3 weken geleden #51797 door Georges666
Ik ben er achter gekomen dat dit niet lukt via een OBD2 toestel, geconnecteerd via adapter kabel op de Diagnose stekker ;
geprobeerd met een Autel AutoLink AL319 en een goedkoop toestelletje dat via Wifi connectie maakt met de smartphone,
geen van beide kan verbinding maken met de ECU ... ik dacht dat dit voor alle voertuigen vanaf 2005 mogelijk moest zijn.
Dus enkel de professionele toestellen en dealertoestellen die dit kunnen ?
En is er n mogelijkheid n reset te doen als het controlelampje brandt ? Accu tijdje loskoppelen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 jaar 3 weken geleden #51798 door marvelde
Beantwoord door marvelde in topic H300 / H1 foutcodes uitlezen
Ik heb met sommige stekkers dezelfde ervaring gehad, wel ander voertuig.
Uiteindelijk toch gelukt met een stekker van ali.
Je kunt div software downloaden van internet, wellicht dat je met een van deze progs succes zal hebben.
Maar misschien toch ff kijken naar de instellingen, want heel spannend is het niet.
Succes

Lees meer
1 jaar 3 weken geleden #51815 door Georges666
Beantwoord door Georges666 in topic H300 / H1 foutcodes uitlezen
update :
als de fout opgelost is of zich niet meer voordoet dan gaat het motorcontrole lampje niet meer branden na de 4e/5e keer dat je start.
toch zou het handig zijn om de fouten uit te kunnen lezen dus als iemand hier n methode voor kent laat maar weten

Lees meer
1 jaar 3 weken geleden #51823 door Tucson V60
Beantwoord door Tucson V60 in topic H300 / H1 foutcodes uitlezen
Mijn ervaring met de Tucson V6 was dat de basis OBD codes zich laten uitlezen met een Ali-E OBD tester en ook resetten maar wil je dieper in het systeem zul je naar de dealer moeten.

Volvo V60 T6 3.0 6cyl AWD(2011)Summun, Heico tuned 340PK-520Nm, (K&N filter)