• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

chiptuning van de tucson 1.6T-GDI 177 pk

Lees meer
4 jaren 7 maanden geleden #38816 door victor-v
ikzelf ben gegaan voor 75%, 210pk en ben zeer tevreden zelf mijn vrouw vind het veel beter om gewoon mee te rijden en ben nu de 36000km gepasseerd, het verbruik is ook geminderd,
de motor loopt ook stiller,
een vriend van mij is gegaan voor de 100%, 220pk en is ook zeer tevreden en heeft er al meer dan 53000km op zitten , en ook tevreden en allemaal zonder problemen, beiden zijn model 2016
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, Kevinvdb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 7 maanden geleden #38817 door Kevinvdb
Hoeveel verbruik heeft de boord computer aan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 7 maanden geleden - 4 jaren 7 maanden geleden #38822 door Broeder Tuc
Ook ik zit er aan te denken om chiptuning uit te laten voeren. Vooral voor het verbruiksreductie en hoger koppel.

Als je echter >>hier<< lees wat de voor- maar ook nadelen zijn, dan begin ik toch te twijfelen.
Teven is >>hier<< uit te rekenen wat je vermogenswinst zou KUNNEN zijn.
Laatst bewerkt 4 jaren 7 maanden geleden door Broeder Tuc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 7 maanden geleden - 1 jaar 9 maanden geleden #38827 door Tucson V60
Een fabrikant heeft een motor geplaatst met bepaalde doelstellingen. De uitstoot en levensduur verwachting zijn hierin zeker meegenomen met een kleine marge maar alles wat er meer uitgeperst wordt zal ten koste gaan van de levensduur van de motor en ook aandrijving(algemeen). Als de motor, aandrijving en zeker chassis makkelijk veel meer pk's en trekkracht aan kan en de emissie is ook binnen de perken te houden dan zou ik me ook afvragen waarom je niet meteen voor meer vermogen bent gegaan.
Dus het is zeker met een reden gedaan dat de wagen met die specs in de markt is gezet en dit is in je eigen belang om in gedachten te houden als je gaat tunen.

Volvo V60 T6 3.0 6cyl AWD(2011)Summun, Heico tuned 340PK-520Nm, (K&N filter)
Laatst bewerkt 1 jaar 9 maanden geleden door Tucson V60.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: galaxis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 6 maanden geleden #39276 door victor-v
juist terug van verlof, 2200 km in twee dagen, 2 personen en achterbank en koffer vol geladen, langs Parijs, gemiddeld verbruik over de 2 dagen was 8.7,
terug langs Lyon over de 2 dagen 8.1l, maar als ik enkel de laatste dag bekijk vanuit Valence was 829km en een verbruik van 7.7 L, altijd enkele km boven de toegelaten snelheid gereden,
135 in Frankrijk en 125 in Spanje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: willem23, Kevinvdb, Forre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #41465 door guy964
Hoi...
Ik heb wel geen GDI maar de 1.7 diesel van 141 pk (bwj2017/18)
Hier een uitdraai na tuning.

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Forre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.