- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
chiptuning van de tucson 1.6T-GDI 177 pk
- Arvado
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
3 jaren 9 maanden geleden #48946
door Arvado
Beantwoord door Arvado in topic chiptuning van de tucson 1.6T-GDI 177 pk
Ik heb mijn Tucson ook laten chippen tot 210 pk met een koppel van 354 nm
Boven de 400 nm koppel hoef je de automaatbak niet lgeupdate te worden.
Boven de 400 nm koppel hoef je de automaatbak niet lgeupdate te worden.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- HeHaHu
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 10
- Ontvangen bedankjes 1
1 jaar 3 weken geleden - 1 jaar 3 weken geleden #58737
door HeHaHu
Beantwoord door HeHaHu in topic chiptuning van de tucson 1.6T-GDI 177 pk
Ik heb met belangstelling alles hier gelezen.
Binnenkort rij ik in een Tucson PHEV uit 2023. Wat is daarmee mogelijk? En dan heb ik het niet over een raceversie, maar een prettig gevoel onder de rechtervoet met bij voorkeur een gunstig brandstofverbruik.
Binnenkort rij ik in een Tucson PHEV uit 2023. Wat is daarmee mogelijk? En dan heb ik het niet over een raceversie, maar een prettig gevoel onder de rechtervoet met bij voorkeur een gunstig brandstofverbruik.
Laatst bewerkt 1 jaar 3 weken geleden door HeHaHu.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- IXRobin
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 9
- Ontvangen bedankjes 0
3 weken 4 dagen geleden - 3 weken 4 dagen geleden #59886
door IXRobin
Beantwoord door IXRobin in topic chiptuning van de tucson 1.6T-GDI 177 pk
fotograaf post=48260 userid=2990Ik heb de mijne laten tunen op 220pk en 350nm een merk echt wel verschil met optrekken.
Top snelheid heb ik nog niet geprobeerd maar vind die ook niet zo belangrijk het is als je het nodig hebt met inhalen.
Je wordt wel in de stoel gedrukt als je het goed indrukt.
Ik moet wel zeggen zuiniger is ie niet echt geworden.
Waar heb je dit laten doen?
En tot nu toe geen problemen ondervonden van de tune?
Groet,
Robin
Top snelheid heb ik nog niet geprobeerd maar vind die ook niet zo belangrijk het is als je het nodig hebt met inhalen.
Je wordt wel in de stoel gedrukt als je het goed indrukt.
Ik moet wel zeggen zuiniger is ie niet echt geworden.
Waar heb je dit laten doen?
En tot nu toe geen problemen ondervonden van de tune?
Groet,
Robin
Laatst bewerkt 3 weken 4 dagen geleden door IXRobin.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.