• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Ioniq 6 "navigation update"

Lees meer
1 maand 2 weken geleden #56889 door Robert1115
Ik probeer al een paar dagen een update voor het navigatiesysteem en voor de auto te downloaden met "Navigation Updater" van Hyundai. Helaas laat Huyndai mij alle stappen doorlopen om vervolgens te melden: "Er kunnen tijdelijk geen navigatie-updates gedownload worden. De service wordt zo snel mogelijk hersteld. We verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak." Ik begrijp dat de programmeur van de app zich niet kon realiseren dat een falend systeem niet slechts "eventueel" maar per definitie ongemak oplevert en dat hij of zij ook niet kon weten wat verstaan mag worden onder "zo snel mogelijk". Het is ondertussen frustrerend dat Huyndai niet een dienst heeft waarbij Huyndai aan haar klanten, waarom zij wellicht toch een beetje geeft, een berichtje zou kunnen sturen zodra de service daadwerkelijk is hersteld. Een belangrijke klacht (van de onnodig vele geluiden die het systeem maakt) lijkt een klein beetje te zijn aangepakt in deze update (nog steeds na elke start iets doen, maar nu iets minder omslachtig).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.