Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

De slechtste keus van mijn leven!!! 25 feb 2020 17:01 #40452

• M_25
  • M_25's Profielfoto
  • aanwezig
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • i20 1.0 T-GDI GO
  • Ontvangen bedankjes 24

Riona schreef : Antwoord op Warmentuuter:

Dat ben ik dus niet met u eens ,want hij probeert mij een andere auto te verkopen en mij €16000 terug te betalen voor mijn oude auto van €26000 en zegt hij ook nog vrolijk dat ik ook nog €6000 moet bij betalen voor een andere auto,zodat hij €10000 in zijn zak steekt en dat is €9000 meer als dat u zegt.
En ook bij de verkoop van een nieuwe auto aan mij verdient hij meer dan €1000 want de dealer zegt dat hij dan 40000 in zijn zak steekt plus een onderhouds contract van wegen de garantie ,of ben ik nou achterlijk of loopt de dealer weer te liegen?

Hallo Riona,

Ik vind dit hele gebeuren heel zuur en naar voor je. Ik kan me 100% inleven in je situatie. Probleem is dat veel mensen het geen enkel probleem vinden dat ze 10k Euro minder na een jaar terug krijgen voor hun splinternieuwe auto. Als ik zo om mij heen, ook op werk hoor wat voor astronomische bedragen mensen betalen voor simpele reparaties en onderhoud en daar volkomen tevreden mee zijn, dan is het geheel begrijpelijk dat de dealer op zo een wijze mensen afzet. Zij zien een gat in de markt. Mensen laten zich eenmaal makkelijk afzetten, ook al hebben ze een grote mond en weten ze alles beter. Puntie bij paaltje, dan betalen ze precies wat de dealer vraagt. Daarom geloven ze ook al die verhalen dat de dealer niets aan de verkoop verdient. Mensen kun je veel wijs maken en ze geloven het relatief snel. Als de dealer merkt dat je nogal pienter/sluw sterk van karakter en verstand van zaken hebt, dan zullen ze proberen om zo min mogelijk zaken met je te doen. Want dan ben je geen ideale klant voor ze. Ik denk dan ook dat veel mensen hun auto van 26k voor 16k na 1 jaar wel zullen inruilen. Daarom gedraagt de dealer zich ook zo. Zij zullen jouw auto dan ook voor pak em beet 22 of 24k te koop zetten. En dan zullen ze de nieuwe onbedachtzame koper vertellen dat dit een veel betere keuze is dan een nieuwe en dat er alle voordelen van een nieuw exemplaar ook op zitten, maar dan nu veeeeeel voordeliger.

Misschien moet je je auto particulier verkopen.

Succes nog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, Riona

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door M_25.

De slechtste keus van mijn leven!!! 25 feb 2020 20:32 #40458

Je hebt gekozen wat voor jezelf het beste is.
Er zit nog al een verschil tussen de inruil prijzen dus best begrijpelijk als je bij een ander wel een goede deal kan sluiten.
Je bent een dief van je eigen knip als je het niet zou doen.
ik wens je veel plezier en veilige kilometers met de tiguan

Laast bewerkt: door Warmentuuter.

De slechtste keus van mijn leven!!! 27 feb 2020 10:10 #40475

Riona schreef : Hallo allemaal ik wil toch even vertellen dat ik per 6 maart dit jaar een VW Tiguan heb aan geschaft geen nieuwe want dat is mij veel te duur maar kreeg een goede inruilprijs van € 22250 en dat heb ik bij Hyundai niet gekregen ,de auto was nu net een jaar oud ik heb €2500 bij betaald dus de schade bleef voor mij beperkt,
Ik weet niet of ik op het forum kan blijven door de negatieve ervaring met de Hyundai dealer , want van de auto wil ik niets dan goed zeggen er mankeert niets aan het is jammer dat een dealer zo reageert in mijn geval want had ik dit bedrag bij de Hyundai ook gekregen dan was ik waarschijnlijk gebleven .
Groeten Ronald.

Ongeacht of je merkentrouw bent, het loont altijd om bij verschillende dealers/merken een offerte op te laten maken.
Zo heb ik dat bij een jaar oude Kia Sportage gehad. Die heb ik uiteindelijk bij een VAG ingeruild voor een nieuwe Seat Leon.
Voor een beetje extra tijd en energie kan je enkele duizenden euro's verdienen :)

Heel veel (vakantie) plezier en suc6 met de Tiguan.

Laast bewerkt: door Broeder Tuc.

De slechtste keus van mijn leven!!! 12 mrt 2020 06:22 #40600

• Riona
  • Riona's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Kona
  • Ontvangen bedankjes 5
Hallo allemaal ik heb de Volkswagen Tiguan nu bijna een week in gebruik en ik moet eerlijk zeggen dat ik het een fantastische auto vind er zijn duidelijk een aantal verschillen maar ik heb er nog geen spijt van .

De slechtste keus van mijn leven!!! 12 mrt 2020 18:33 #40607

Hallo,

als ik het zo lees begrijpelijke keus, jammer voor en van de Hyundai dealer, Tiguan is een goede trekauto, veel plezier ermee, wees wel zuinig met de Turbo van de VW anders krijg je nog heimwee naar een Hyundai,

met vriendelijke groet,

Walter
van ix35 naar Tucson

De slechtste keus van mijn leven!!! 13 mrt 2020 21:36 #40612

• TucsonV6
  • TucsonV6's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Tucson 2.7 V6 - 2005
  • Ontvangen bedankjes 583

Riona schreef : Hallo allemaal ik heb de Volkswagen Tiguan nu bijna een week in gebruik en ik moet eerlijk zeggen dat ik het een fantastische auto vind er zijn duidelijk een aantal verschillen maar ik heb er nog geen spijt van .

Diep van binnen ben ik ook een VW/Audi liefhebber en heb er diverse gehad. Vorige week toch ook ff bij de VW dealer naar binnen gelopen om te kijken wat ze hadden staan. Zonder op de prijskaart te kijken had ik mijn keus stilletjes gemaakt maar ben doorgelopen toen er 55k op prijskaart stond :woohoo: . De Touran, Tiguan enToureq vind ik erg mooi ofschoon er voor mij teveel dingen op het dashboard zitten en de motoren vind ik te licht. Zo'n grote wagen met een 1.5ltr motor kan ik maar niet aan wennen. Ik mis dan meteen de V6 uit mijn Tucson.
Wens je veel rij plezier met de Tiguan en hoop dat je deze lang mag rijden.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

2CV4 '74;Kever1.2 '71;Mazda1300 '73;Kever1.2>1.6 '73;2CV6 '94;Mazda323sport1.3 '84;Mazda323sedan1.5 '85;VWDerby1.1 '88;Mazda121 1.3 '94;Audi80 1.6 '91;Audi80 2.0 '92;Audi80 2.0 '93;Golf3 GTI 2.0 '93;Polo1.3 '94;Audi80 2.0 '95;Polo1.4 '02, Golf3cabrio1.8 '97;FordKa1.3 '06;Lupo1.4 '01 ;Hyundai TusconV6 2.7 '05(huidig);Hyundai Getz 1.1 '05(huidig)...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Riona

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.240 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2020. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.