Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Kona Hybrid 2019 trekhaak 03 aug 2020 17:36 #41623

• Fjw
  • Fjw's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Gekocht Kona Hybrid 2019 zonder trekhaak. Ik wil 2 elektrische fietsen meenemen. Dus een trekhaak zal nodig zijn. Weet iemand waar ik anders dan bij een dealer een trekhaak kan kopen voor een redelijke prijs? Het lijkt zo te zijn dat de dealer wel een juiste trekhaak kan leveren en plaatsen maar niemand anders, welke leverancier ik ook probeer. Iemand dezelfde ervaring wellicht? Of iemand die het toch zelf heeft gefixt? Graag dank je wel voor serieuze reacties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kona Hybrid 2019 trekhaak 04 aug 2020 11:21 #41632

app.trekhaakcentrum.nl/overzicht 1e match Google, is niet zo ingewikkeld.

Als je echt goedkoop wil, dan zelf monsteren. Weet je gelijk dat het goed gebeurt. :lol:
Bij de Dealer is nagenoeg dezelfde prijs. Dan heb je wel garantie ivm eventuele problemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Fjw

Kona Hybrid 2019 trekhaak 04 aug 2020 11:40 #41634

• Fjw
  • Fjw's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Dank voor je antwoord. Uiteraard had ik dit reeds gevonden en geprobeerd maar ik krijg het volgende antwoord te zien: Extra toelichting

Niet voor 4WD/Adblue/Electric/1.6 HEV (Hybride)

Daarom vroeg ik via dit forum om hulp. Er lijkt geen trekhaak te koop te zijn zonder dat de dealer deze levert.

Kona Hybrid 2019 trekhaak 04 aug 2020 13:34 #41639

Klopt, maar er staat verder ook nog dat je kunt informeren naar de mogelijkheden voor een Hybride. :unsure:
Ik denk dat dit te maken heeft met de type goedkeuring van Hybride's. De meeste mogen helemaal niets tot bijna niets trekken.

Zij willen denk ik niet in het geding komen om dit dan alsnog te monteren.
Voor de Hyundai Kona Hybrid geldt een trekgewicht van 1300 Kg dus zou geen probleem mogen zijn.

Anders blijft over, de dealer voor nagenoeg dezelfde prijs of zelf kopen en monteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Fjw

Kona Hybrid 2019 trekhaak 08 aug 2020 21:13 #41666

goedenavond

4 maal terug geweest na het plaatsen van een afneembare trekhaak door de dealer
contact doos met 13 polige stekker is een drama ,deze word volgend de richtlijnen gemonteerd
veel te dicht tegen de bumper aan en bij het vastzetten met een kwart draai verdwijnt hij onder de bumper ,
dus je kan geen kracht zetten want hij draait weg dit bij een Kona comfort hybrid van mei 2020
tot 2 maal stukje uit de bumper verwijderd om ruimte te verkrijgen ,
geen succes
dus de stekkerdoos omlaag gebracht en vastgezet zodat hij niet meer wegdraait
zonde van de 880 euro van de verwijderbare trekhaak ,daar nu de stekker doos in het zicht blijft
mvgr Sumitomo :( :( :( :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, KonaHybrid-1

Laast bewerkt: door sumitomo.

Kona Hybrid 2019 trekhaak 09 aug 2020 18:41 #41672

• NSU
  • NSU's Profielfoto
  • aanwezig
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Kona Hybrid Premium
  • Ontvangen bedankjes 16
Vaste trekhaak door dealer laten plaatsen vond de contactdoos 13 polige jaeger te dicht bij de trekhaak zitten, daar ik af en toe ook een adapter van 13 naar 7 gebruik en dan te weinig ruimte heb.
Even goed gekeken en was makkelijk zelf te verplaatsen 2 ringetjes en voila zit prima zo makkie toch.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Drank halveert je leven, maar je ziet dubbel zoveel
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, KonaHybrid-1, sumitomo

Kona Hybrid 2019 trekhaak 18 aug 2020 17:11 #41723

sumitomo schreef : goedenavond

4 maal terug geweest na het plaatsen van een afneembare trekhaak door de dealer
contact doos met 13 polige stekker is een drama ,deze word volgend de richtlijnen gemonteerd
veel te dicht tegen de bumper aan en bij het vastzetten met een kwart draai verdwijnt hij onder de bumper ,
dus je kan geen kracht zetten want hij draait weg dit bij een Kona comfort hybrid van mei 2020
tot 2 maal stukje uit de bumper verwijderd om ruimte te verkrijgen

Heb net even gekeken onder mijn wagen, heb namelijk ook een afneembare trekhaak van de dealer uit.
In eerste instantie dacht ik,
Ja, wat dom hij zit volledig achter de bumper. Zo kan ik helemaal geen stekker in deze doos pluggen. :(
Zit gelukkig met 1 schroef vast, dus een kwestie van 90 graden naar beneden draaien.

Maar wat blijkt, het is een scharnier stekkerdoos. Door een veerspanning kun je hem gewoon naar beneden klikken om de stekker alsnog in te pluggen als je de trekhaak gebruikt.
Na gebruik gewoon terug klikken. Voor mij dus toch een nette oplossing. :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: sumitomo

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.235 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2020. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.