Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Ik vind de positie van de zekering van de trekhaak niet terug.... 24 mei 2022 08:23 #47953

• Abarai
  • Abarai's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Kona
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo,

Onlangs heb ik een 2dehandse aanhangwagen gekocht. Bleek dus dat de alle lichten (op de linker richtingaanwijzer na) niet werkten.
Tijdens het uitmeten van de spanning, moet ik iets geraakt hebben wat korstluiting veroorzaakt heeft, want ook de linker richtingaanwijzer werkte plots niet meer.

In de het boekje van mijn KONA kan ik niet direct terugvinden waar de zekering zit (Misschien wordt dit in een afkorting gezegd...)

Na een testmodule op de 7polige trekhaaksaanluiting te plaatsen, weet ik zeker dat er dus nergens nog stroom op komt.

Heeft iemand ervaring met dit probleem? Is er een eenvoudige manier om dit op te lossen?
Alvast bedankt,

Groetjes
Kevin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ik vind de positie van de zekering van de trekhaak niet terug.... 24 mei 2022 10:31 #47955

• Gerrit I30
  • Gerrit I30's Profielfoto
  • ++ Special member ++
  • ++ Special member ++
  • Tucson 1.7 crdi
  • Ontvangen bedankjes 491
Hallo Kevin welkom hier op het forum veel plezier en veilige kilometers met de Kona.
Misschien komen we elkaar nog eens tegen tijdens een bijeenkomst van HCH en show je de Kona.
Ik rij zelf geen Kona dus ik kan je helpen misschien zijn er techneuten die dat wel kunnen. Succes.
:hlogo: :ear: :--))
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Abarai

Ik vind de positie van de zekering van de trekhaak niet terug.... 24 mei 2022 12:43 #47959

• Tucson V60
  • Tucson V60's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Volvo V60 T6 3.0 - Tucson V6 2.7
  • Ontvangen bedankjes 806
Zorg eerst dat de aanhanger niet aangekoppeld is en de defecte zekeringen zijn vervangen. Dan zoek je hier op het forum naar de trekhaal aansluiting of ga naar Google en als jouw aansluitdoos volgens die norm is aangesloten dan kun je dit met een trekhaal tester zien of dit goed is. Dan de bedrading van de stekker aanhanger maken volgens dezelfde norm.
Als dit goed is kun je normaliter elke aanhanger koppelen tenzij de hobby Bob zelf geknutseld heeft en dan vliegen weer de zekeringen. Meten is weten en goed kijken.

Veel succes.
Volvo V60 T6 3.0(2011)Heico tuned 334PK-520Nm; DIY Single Ended Buizen versterker. Class A(zie foto).

Ik vind de positie van de zekering van de trekhaak niet terug.... 24 mei 2022 14:52 #47960

• Abarai
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Kona
  • Ontvangen bedankjes 0
Bedankt voor de reactie,

Ik wil zeker de defecte zekering vervangen, maar dat is het hem juist. Ik kan niet in de handleiding terugvinden welke zekering het is...

Ik vind de positie van de zekering van de trekhaak niet terug.... 24 mei 2022 16:17 #47962

• The Adder
  • The Adder's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Ontvangen bedankjes 5
Ik weet niet welke welke Kona versie je hebt, maar ik heb een PDF toegevoegd met de zekeringen van een Kano 2018 manual.
Er zijn 4 spare plekken vrij, dus die zou ik als eerste testen.
Misschien heb je er iets aan.....

P.S. Zelf heb ik ook een trekhaak echter deze was al goed dus zelf niet aangekomen :P

Dit bericht bevat een bestand als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Abarai

Ik vind de positie van de zekering van de trekhaak niet terug.... 24 mei 2022 18:09 #47966

• Abarai
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Kona
  • Ontvangen bedankjes 0
Bedankt, dat is inderdaad een goede eerste zet!
Bedankt voor de raad.
Ik zal deze zodra ik kan controleren.

Groetjes

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.197 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.