- Ontvangen bedankjes 30
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Nieuwe Kona (2023)
- sanookh
- Onderwerp Auteur
- Senior Member
Minder
Lees meer
1 jaar 3 maanden geleden #52864
door sanookh
Nieuwe Kona (2023) werd gestart door sanookh
Zijn er al mensen die de nieuwe Kona besteld hebben ? Vanaf as zaterdag (14 juli) staat ie in de showroom.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- galaxis
- Platinum Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 152
1 jaar 3 maanden geleden #52901
door galaxis
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
Beantwoord door galaxis in topic Nieuwe Kona (2023)
Hallo,
Nog niet besteld , en ook nog niet in het echt gezien. Maar het is wel een van de wagens op mijn short list welke mijn ioniq wellicht kan opvolgen.
Nog niet besteld , en ook nog niet in het echt gezien. Maar het is wel een van de wagens op mijn short list welke mijn ioniq wellicht kan opvolgen.
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
- sanookh
- Onderwerp Auteur
- Senior Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 30
1 jaar 2 maanden geleden #52919
door sanookh
Beantwoord door sanookh in topic Nieuwe Kona (2023)
Hij staat bij mij ook op een shortlist om mijn huidige Tucson (2019) te vervangen. Op welke termijn weet ik nog niet want ik ben nog steeds heel erg tevreden met mijn auto.
Vandaag heb ik de nieuwe Kona gezien en viel me zeker niet tegen. De huidige Tuicson vind ik qua ontwerp iets (veel) te druk in de lijnen aan de zijkant. De nieuwe Kona heeft dit gelukkig iets minder en ziet er vrij fors uit vergeleken met het oude model.
Toevallig ook deze week een ander model uit mijn shortlist mogen bewonderen: de Honda Zr-V. Die viel ook heel erg mee.
Het lijstje bevat nog wat meer modellen die nog uit moeten komen dus we wachten nog geduldig af...
Vandaag heb ik de nieuwe Kona gezien en viel me zeker niet tegen. De huidige Tuicson vind ik qua ontwerp iets (veel) te druk in de lijnen aan de zijkant. De nieuwe Kona heeft dit gelukkig iets minder en ziet er vrij fors uit vergeleken met het oude model.
Toevallig ook deze week een ander model uit mijn shortlist mogen bewonderen: de Honda Zr-V. Die viel ook heel erg mee.
Het lijstje bevat nog wat meer modellen die nog uit moeten komen dus we wachten nog geduldig af...
- Kostert37
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 jaar 2 maanden geleden #52995
door Kostert37
Beantwoord door Kostert37 in topic Nieuwe Kona (2023)
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.Afgelopen week heb ik een nieuwe Kona n line besteld in Cyber grey met zwart dak.Verwachte levertijd 2 tot 3 maanden.De kleur heb 8k nog niet echt gezien behalve dan op het "vorige" model.Ben erg benieuwd.
Groet
Groet
- sanookh
- Onderwerp Auteur
- Senior Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 30
1 jaar 2 maanden geleden #52996
door sanookh
Beantwoord door sanookh in topic Nieuwe Kona (2023)
Mooi! N-Line (sky) staat ook op mijn shortlist voor een mogelijke opvolger maar mijn dealer had nog geen N-line in de showroom dus kan hem nog niet helemaal goed beoordelen.Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.Afgelopen week heb ik een nieuwe Kona n line besteld in Cyber grey met zwart dak.Verwachte levertijd 2 tot 3 maanden.De kleur heb 8k nog niet echt gezien behalve dan op het "vorige" model.Ben erg benieuwd.
Groet
- Kostert37
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 jaar 2 maanden geleden #52998
door Kostert37
Beantwoord door Kostert37 in topic Nieuwe Kona (2023)
Ik heb hem ook ongezien gekocht, wilde eerst voor de premium gaan maar vond toch de geheel mee gespoten spatbord delen mooier.
Uren video's en plaatjes bekeken, maar die kleur op de Hyundai site lijkt voor geen meter op de echte kleur.
Uren video's en plaatjes bekeken, maar die kleur op de Hyundai site lijkt voor geen meter op de echte kleur.