- Ontvangen bedankjes 1
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Kona 2024: Draadloos android auto verbindingsproblemen
- Puppystad
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
6 maanden 2 weken geleden - 6 maanden 2 weken geleden #55975
door Puppystad
Kona 2024: Draadloos android auto verbindingsproblemen werd gestart door Puppystad
Hallo beste leden,
Ik rijd sinds enkele dagen de nieuwe Kona Electric. Dankzij de CCNC headunit en de updates, is android auto draadloos beschikbaar in deze auto.
Echter, het lukt mij niet om direct verbinding te krijgen.
Als ik een nieuwe wifi code genereer (zie de 2e opmerking onder punt 7 van de handleiding ), dan krijg ik wel direct verbinding met draadloos android auto. Echter, dit opnieuw genereren van de wifi code moet ik elke rit weer opnieuw doen.
Is dit een bekend probleem? En hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt
Ik rijd sinds enkele dagen de nieuwe Kona Electric. Dankzij de CCNC headunit en de updates, is android auto draadloos beschikbaar in deze auto.
Echter, het lukt mij niet om direct verbinding te krijgen.
Als ik een nieuwe wifi code genereer (zie de 2e opmerking onder punt 7 van de handleiding ), dan krijg ik wel direct verbinding met draadloos android auto. Echter, dit opnieuw genereren van de wifi code moet ik elke rit weer opnieuw doen.
Is dit een bekend probleem? En hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt
Laatst bewerkt 6 maanden 2 weken geleden door Puppystad. Reden: Titel verduidelijkt
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Puppystad
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
2 weken 5 dagen geleden #57357
door Puppystad
Beantwoord door Puppystad in topic Kona 2024: Draadloos android auto verbindingsproblemen
Ondertussen, na veel gezeur bij de dealer en importeur, is er besloten dat er een volledig nieuwe headunit besteld gaat worden voor mij. Ik vind dit een beetje als een zwaktebod klinken.
Graag suggesties of ideeën
Graag suggesties of ideeën
- 19Henk57
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
2 weken 3 dagen geleden #57362
door 19Henk57
Beantwoord door 19Henk57 in topic Kona 2024: Draadloos android auto verbindingsproblemen
De complexe techniek is niet weggelegd voor de gemiddelde monteur. (begrijpelijk) Dus is vervangen de meeste logische optie.
Hopelijk werkt straks alles zoals het hoort. Je hebt niet voor niets garantie.
Hopelijk werkt straks alles zoals het hoort. Je hebt niet voor niets garantie.
- novw.nl
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 uur 16 minuten geleden #57505
door novw.nl
Beantwoord door novw.nl in topic Kona 2024: Draadloos android auto verbindingsproblemen
Ik ben oude berichten aan het lezen, en kom deze tegen. Wij hadden een huurauto met een vergelijkbaar probleem. Wat daar (!) hielp was de WiFi op je telefoon uitzetten, wachten tot de auto de verbinding heeft verbroken en WiFi weer aanzetten op je telefoon. Geen idee of het voor jou werkt.