Bij mij maakt het niet uit of je een zonnebril draagt of niet.
Ik heb ontdekt dat als je 'Assistentie bij het respecteren van de rijstrook' (symbool is het stuurwiel) activeert ben je van die irritante koffiemeldingen af. Je moet het wel bij elke rit aanzetten en het enige nadeel is dat het stuur wat ongevoelig aanvoelt (maar je blijft wel netjes tussen de lijnen..

).