• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Coffee break

Meer
1 maand 1 week geleden - 1 maand 1 week geleden #59871 door hans3sen
Beantwoord door hans3sen in topic Coffee break
Ik denk dat dit gebeurt als je een zonnebril op hebt. De sensor/camera op het stuur ziet dan je ogen niet en geeft dan de coffee break aan. Als zich dit weer voordoet, zet dan je zonnebril af en controleer of het daarna weg is. Bij mij kwam dit na 10 minuten rijden ook naar voren en dat is erg irritant zeker als dit een lange tijd aanhoudt.
Laatst bewerkt 1 maand 1 week geleden door hans3sen.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 maand 1 week geleden #59872 door cloggy
Beantwoord door cloggy in topic Coffee break
Bij mij maakt het niet uit of je een zonnebril draagt of niet.

Ik heb ontdekt dat als je 'Assistentie bij het respecteren van de rijstrook' (symbool is het stuurwiel) activeert ben je van die irritante koffiemeldingen af. Je moet het wel bij elke rit aanzetten en het enige nadeel is dat het stuur wat ongevoelig aanvoelt (maar je blijft wel netjes tussen de lijnen.. :-) ).

Hyundai Kona HEV Comfort-Smart Mirage Green 05-2024

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.