• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Softwarefout

  • Dre
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Lees meer
8 maanden 1 week geleden #56699 door Dre
Softwarefout werd gestart door Dre
Goedendag 
Ik ben Andre en zit met een probleem 
ik heb de navi + software update op de usb pemn gedownload.

alles is goed gedaan volgens mij maar krijg een melding dat er een softwarefout is 
Ik rij in een Hyundai kona 2021 hybrid (maar deze is wel ingevoerd) zou dat een probleem kunnen zijn ?
vrg Andre

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 maanden 1 week geleden - 8 maanden 1 week geleden #56706 door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Softwarefout
Als de auto uit een ander werelddeel is geimporteerd gaat het fout.
Wat we hier downloaden is uitsluitend
gemaakt voor Hyundai's bestemd voor de
Europese markt met in de download de wegenkaarten voor Europa
Laatst bewerkt 8 maanden 1 week geleden door joop1981.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Dre
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Lees meer
8 maanden 1 week geleden #56707 door Dre
Beantwoord door Dre in topic Softwarefout
deze komt ui Frankrijk is toch ook Europa?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 maanden 1 week geleden #56708 door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Softwarefout
En op welk moment zie je de software fout?
Voor of na het installeren vanaf de stick.
Wat mis je nu? Werkt er iets niet (meer)?
En had je hiervoor wel alle functies?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Dre
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Lees meer
8 maanden 1 week geleden #56714 door Dre
Beantwoord door Dre in topic Softwarefout
Hallo Joop 1981

de navigatie is wel gelukt maar geeft dus software fout aan na het compleet installeren 
ik gebruik eenScandisk 64 gb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Dre
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Lees meer
8 maanden 1 week geleden #56717 door Dre
Beantwoord door Dre in topic Softwarefout
Alles opnieuw gedownload denk dat het is opgelost.

allen bedankt voor het meedenken
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.