- Ontvangen bedankjes 2
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Uitzetten/aanpassen veiligheidssystemen en -waarschuwingen
- fba
- Onderwerp Auteur
- New Member
Nu heb ik deze week een update-over-the-air gehad en die knop met een ster geeft nu een menu waarin ik het een en ander kan uit- en aanzetten, maar niet meer dat scherm waarin ik de veiligheidssystemen kon aanpassen.
Via het forum heb ik geleerd dat het 3 seconden ingedrukt houden van de volume-draaiknop ervoor zorgt dat de snelheidswaarschuwing overgaat in het alleen geven van de snelheidsinformatie - fijn. Maar hoe kan ik met een soort sneltoets die oplettendheidswaarschuwing vóór uitzetten, of in ieder geval in één keer in dat scherm komen waarin ik de veiligheidssystemen kan uitzetten ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- mrandromeda
- Senior Member
- Ontvangen bedankjes 27
Hiervoor moet je naar instellingen gaan en dan de optie knoppen selecteren. Hier heb je dan (tweede optie dacht ik) instelling om te selecteren wat de ster toets doet op het stuur. Deze moet je instellen op 'instellingen veiligheidssystemen' (uit mijn hoofd, kan ook iets anders heten). Hierna ga je met de ster knop op het stuur gelijk naar het goede scherm.
Zie: webmanual.hyundai.com/ccNC/AVNT/EUR/Dutch/Settings_button.html
- fba
- Onderwerp Auteur
- New Member
- Ontvangen bedankjes 2
- stille modus
- EV
- Map
- Media on/off.
Wat dat precies betekent, weet ik niet, maar zo te zien zit "instellingen veiligheidssystemen" daar in ieder geval niet bij. Helaas heb ik ook geen manual van Hyundai voor de situatie ná de update.
- mrandromeda
- Senior Member
- Ontvangen bedankjes 27
- Marc1979
- New Member
- Ontvangen bedankjes 0
Je kan naar boven scrollen. Je begint om een of andere beneden aan de lijst.fba schreef : Bedankt voor de tip, maar helaas geeft het menu "instellingen", "toetsen" nu (na de update) een ander scherm, nl. een keuze tussen de volgende items:
- stille modus
- EV
- Map
- Media on/off.
Wat dat precies betekent, weet ik niet, maar zo te zien zit "instellingen veiligheidssystemen" daar in ieder geval niet bij. Helaas heb ik ook geen manual van Hyundai voor de situatie ná de update.