- Berichten: 22
- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
myHyundai app werkt niet (meer)
- Stuve
-
Onderwerp Auteur
- New Member
-
Minder
Lees meer
7 maanden 1 week geleden #57119
door Stuve
myHyundai app werkt niet (meer) werd gestart door Stuve
Goedemiddag,
Na aanschaf Kona hybrid heb ik buiten de BlueLink app oof de myHyundai app gedownload, netje aangemeld
en kom er nu achter dat de myHyundai app niet meer werkt, sluit meteen af na selecteren app.
Weet iemand hier meer van?
Bvd,
Jan
Na aanschaf Kona hybrid heb ik buiten de BlueLink app oof de myHyundai app gedownload, netje aangemeld
en kom er nu achter dat de myHyundai app niet meer werkt, sluit meteen af na selecteren app.
Weet iemand hier meer van?
Bvd,
Jan
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- joop1981
-
- Elite Member
-
Minder
Lees meer
- Berichten: 221
- Ontvangen bedankjes 151
7 maanden 1 week geleden - 7 maanden 1 week geleden #57123
door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic myHyundai app werkt niet (meer)
Onder Windows 10 /11 werkt het niet meer. De Android app werkt nog wel (2024-10-08).
Registreren met het VIN nummer. Buiten dat willen ze ook nog eens een foto van je kentekenbewijs.
Dat was twee jaar geleden nog niet. Dat gaat mij te ver. Wat doen ze er mee?
Klik ik in de Android app op 'Mijn configuratie' dan, verschijnt een popup: Het is momenteel niet beschikbaar.
Sorry voor het ongemak.
Net na de koop in juni 2021 was dit de enige plek waar je een handleiding kon downloaden. VIN was toen voldoende bij registratie.
Verder heb ik er nooit iets aan gehad. Dus nooit meer gebruikt
Ik denk dat deze app dealers op je dak stuurt? Geen idee?
Registreren met het VIN nummer. Buiten dat willen ze ook nog eens een foto van je kentekenbewijs.
Dat was twee jaar geleden nog niet. Dat gaat mij te ver. Wat doen ze er mee?
Klik ik in de Android app op 'Mijn configuratie' dan, verschijnt een popup: Het is momenteel niet beschikbaar.
Sorry voor het ongemak.
Net na de koop in juni 2021 was dit de enige plek waar je een handleiding kon downloaden. VIN was toen voldoende bij registratie.
Verder heb ik er nooit iets aan gehad. Dus nooit meer gebruikt
Ik denk dat deze app dealers op je dak stuurt? Geen idee?
Laatst bewerkt 7 maanden 1 week geleden door joop1981.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- The Adder
-
- Senior Member
-
Minder
Lees meer
- Berichten: 61
- Ontvangen bedankjes 10
7 maanden 1 week geleden #57129
door The Adder
Beantwoord door The Adder in topic myHyundai app werkt niet (meer)
Heb ik ook regelmatig (gehad).
Je kan het volgende proberen (mist je over de Android App hebt):
- In de App info, bij geheugen, de cache legen.
- Vervolgens hier ook de App gedwongen stopen, en daarna weer opstarten.
Soms werkt dit, soms ook niet. Alternatief is de App verwijderen, en weer installeren in inloggen met je myHyundai account.
VIN nummer en kenteken hoef je dan niet opnieuw op te sturen. Soms is dit wel nog indien je zelf (of derden) via een andere programma, b.v. domotica systeem, via de API gegevens probeert op te halen.
Ik gebruik de App vooral om inzicht in het digitale onderhoudsboekje te krijgen, zodat ik weet wat je gedaan hebben en bij eventuele verkoop, over 10 jaar of zo
, ik kan laten zien hoe het onderhoud is geweest.
Suc6!
Je kan het volgende proberen (mist je over de Android App hebt):
- In de App info, bij geheugen, de cache legen.
- Vervolgens hier ook de App gedwongen stopen, en daarna weer opstarten.
Soms werkt dit, soms ook niet. Alternatief is de App verwijderen, en weer installeren in inloggen met je myHyundai account.
VIN nummer en kenteken hoef je dan niet opnieuw op te sturen. Soms is dit wel nog indien je zelf (of derden) via een andere programma, b.v. domotica systeem, via de API gegevens probeert op te halen.
Ik gebruik de App vooral om inzicht in het digitale onderhoudsboekje te krijgen, zodat ik weet wat je gedaan hebben en bij eventuele verkoop, over 10 jaar of zo

Suc6!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Stuve
-
Onderwerp Auteur
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Berichten: 22
- Ontvangen bedankjes 0
7 maanden 1 week geleden #57157
door Stuve
Beantwoord door Stuve in topic myHyundai app werkt niet (meer)
Hartelijk dank voor het duidelijke antwoord.
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alles werkt weer.
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alles werkt weer.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- cloggy
-
- Senior Member
-
Minder
Lees meer
- Berichten: 66
- Ontvangen bedankjes 6
7 maanden 1 week geleden #57160
door cloggy
Hyundai Kona HEV Comfort-Smart Mirage Green 05-2024
Beantwoord door cloggy in topic myHyundai app werkt niet (meer)
Is deze app niet voor de Amerikaanse Hyundai gebruikers? Wat is de toegevoegde waarde van deze app hier in Nederland?
Hyundai Kona HEV Comfort-Smart Mirage Green 05-2024
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- The Adder
-
- Senior Member
-
Minder
Lees meer
- Berichten: 61
- Ontvangen bedankjes 10
7 maanden 1 week geleden #57163
door The Adder
Beantwoord door The Adder in topic myHyundai app werkt niet (meer)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.