- Ontvangen bedankjes 1
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
draadloos opladen mobiele telefoon in Kona
- penhkona
- New Member
Minder
Lees meer
1 maand 2 weken geleden - 1 maand 2 weken geleden #57495
door penhkona
Beantwoord door penhkona in topic draadloos opladen mobiele telefoon in Kona
Wij hebben er ook 'last' van dat draadloos nou niet bepaald geweldig gaat. We moeten de telefoon heel precies op de juiste plek leggen wil hij opladen (iPhone). En dat is niet wat ik er van verwacht had...
Daarnaast wordt hij er behoorlijk warm van; als ik TomTom gebruik (omdat de onboard navigatie een vreemde route verzint) en tegelijkertijd draadloos oplaad, wordt na een tijdje TomTom gestopt omdat de telefoon te heet wordt.
Daarnaast wordt hij er behoorlijk warm van; als ik TomTom gebruik (omdat de onboard navigatie een vreemde route verzint) en tegelijkertijd draadloos oplaad, wordt na een tijdje TomTom gestopt omdat de telefoon te heet wordt.
Laatst bewerkt 1 maand 2 weken geleden door penhkona.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Pieuw
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- pako65
- Junior Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 6
1 maand 2 weken geleden - 1 maand 2 weken geleden #57498
door pako65
Beantwoord door pako65 in topic draadloos opladen mobiele telefoon in Kona
Ik heb ook een iPhone 15 pro en deze laad ook niet draadloos op in de Kona. Dit komt door de dikke camera aan de achterzijde waardoor de contactafstand voor draadloos te groot wordt. Echt waardeloos in de Kona.
Ja ook zonder hoesje geprobeerd en ook dan doet ie het niet.
Vind overigens de ruimte voor de telefoon ook te krap. De 15pro past er net in. Eruit halen is al helemaal een probleem. Als je een Max heb kun je het vergeten. Gaat niet passen.
Maar dat de draadloos module in de Kona zo slecht is had ik niet verwacht.
Een iPhone 12 of SE laad wel gewoon met hoesje op.
Ik heb dus een magsafe lader op een Broditt beugel gemonteerd met een carplay dongels en hoppa het werkt top. Zowel draadloos laden als carplay.
Ja ook zonder hoesje geprobeerd en ook dan doet ie het niet.
Vind overigens de ruimte voor de telefoon ook te krap. De 15pro past er net in. Eruit halen is al helemaal een probleem. Als je een Max heb kun je het vergeten. Gaat niet passen.
Maar dat de draadloos module in de Kona zo slecht is had ik niet verwacht.
Een iPhone 12 of SE laad wel gewoon met hoesje op.
Ik heb dus een magsafe lader op een Broditt beugel gemonteerd met een carplay dongels en hoppa het werkt top. Zowel draadloos laden als carplay.
Laatst bewerkt 1 maand 2 weken geleden door pako65.
- Pieuw
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 maand 2 weken geleden #57499
door Pieuw
Beantwoord door Pieuw in topic draadloos opladen mobiele telefoon in Kona
Pako65, Dankjewel voor deze reactie. Dat verklaart het denk ik wel. Dus voortaan maar aan de kabel; de auto inruilen hiervoor is net te gek.
- mrandromeda
- Senior Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 30
1 maand 2 weken geleden #57504
door mrandromeda
Beantwoord door mrandromeda in topic draadloos opladen mobiele telefoon in Kona
Toch wel een Apple ding.
Ik heb een Pixel en Samsung telefoon en beide laden gewoon op inclusief draadloos android auto.
Voor mij werkt het dus wel goed. Gewoon de telefoon neerleggen, de telefoon verbind automatisch en aan het einde van de rit is hij meestal weer vol.
Als ik de auto uitzet en de deur open en de telefoon "vergeet", geeft de auto ook nog een waarschuwing op het scherm.
Ik heb een Pixel en Samsung telefoon en beide laden gewoon op inclusief draadloos android auto.
Voor mij werkt het dus wel goed. Gewoon de telefoon neerleggen, de telefoon verbind automatisch en aan het einde van de rit is hij meestal weer vol.
Als ik de auto uitzet en de deur open en de telefoon "vergeet", geeft de auto ook nog een waarschuwing op het scherm.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Pieuw
- Jurski
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
3 weken 3 dagen geleden #57656
door Jurski
Beantwoord door Jurski in topic draadloos opladen mobiele telefoon in Kona
Bij mij laad hij ook niet draadloos op (pixel 7). Hij herkent hem wel piept een keer en dan stopt hij met laden. Hoe leg jij hem neer?
- Pieuw
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
2 weken 6 dagen geleden #57680
door Pieuw
Beantwoord door Pieuw in topic draadloos opladen mobiele telefoon in Kona
Ik leg hem vlak neer op z’n rug, maar ook zonder hoesje laadt hij niet op. En met camera naar achter of naar voren maakt ook niet uit.
Schijnt te waarschijnlijk te komen door opstaande rand rond camera, waardoor hij onvoldoende contact maakt met de console.
Schijnt te waarschijnlijk te komen door opstaande rand rond camera, waardoor hij onvoldoende contact maakt met de console.