• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

schokkend wegrijden van mijn Bayon premium automaat bij koude start

Lees meer
1 maand 1 week geleden #55472 door RJC
Medio februari ‘24 is de koppeling onder garantie vervangen. Het was ongeveer 6 uur werk. Na het verlaten van de garage de A12 op richting huis. Bij optrekken om van rijbaan te wisselen hield de motor even in. De volgende dagen gebeurde dit ook. Meestal in de 7e veranelling. Garage gebeld en afspraak gemaakt. Dus weer richting garage. De volgende dag door garage gebeld: het is niet de koppeling resp. versnellingsbak. Onderdelen besteld en een dag later auto gereed. De garage heeft bobine(s) en bogies vervangen. Eigelijk verbaasde dat me niet: 15 jaar eerder is me dit bij een VW Golf ook overkomen. In een bijgehouden blog, bij de koppelingsvervanging ook aan de garage overhandigd, had ik al genoteerd dat het schokken van een koude motor het gevolg is van een probleem bij onntstekein of bij benzine toevoer. Althans volgens een op Google gevonden antwoord. Was de koppelingsvervanging wel nodig? De Bayon rijdt nu weer prima. Van eerste melding tot laatste reparatie lagen wel ruim acht maander en een beetje ergernis……..
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bonem

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 maand 1 week geleden #55473 door tukker
Luitjes,

Ik heb bij mijn I20-n hetzelfde verschijnsel is van okt 22, gekocht in okt 23 11000km op de teller met thans 15000 km op de teller. Het is maar tijdelijk bij het wegrijden , koude start en ECO stand, gooi er zo af en toe E5 in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.