• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Levertijd nieuwe Tucson 1.6 T-TDI Hev

Lees meer
2 jaren 2 maanden geleden - 2 jaren 2 maanden geleden #46778 door Dommel1975
Gisteren geleverd en de eerste 750 kilometer zitten er alweer op.Schitterende auto maar toch een paar puntjes van 'kritiek':- LFA en HDA uitgeschakeld, als ik dit prettig rijden vindt (en dit is niet altijd) schakel ik dit zelf op het stuur wel in.- Type aanduiding achter meteen verwijderd, vindt dit persoonlijk oerlelijk.- Ambient verlichting had ik meer van verwacht, vindt dit vrij summier. Jammer dat ruimte bij de voeten niet verlicht wordt. Als dit was en ook nog afzonderlijk af te stellen.....- Stuur trilt een beetje, al heb ik het idee dat dit minder wordt Even tot een km of 4000 in de gaten houden en anders hup naar de dealer.- N Line is stug geveerd, maar vindt dit zelf niet onprettig.- Cruise control aan de hand van navigatie gegevens gebruik ik ook niet, rijdt als een oud wijf dan (al zeker in Duitsland niet prettig).- Bij volledig stoppen achter voorligger (bij cruisecontrol ingeschakeld) vindt ik dat deze op het laatst een beetje 'blokkerig' stopt. Werkt verder wel heel prettig bij lagere snelheden, rij je te hard en wordt er voor je te snel gestopt/afgremd dan redt hij het niet en zul je zelf moeten bij remmen.- Jammer dat deze door de dealer niet geleverd is met luxe kentekenplaten (maar dit kan dealerafhankelijk zijn).- Jammer van de naaldvilt vloermatten, had toch wel velours zwart verwacht.Mischien ben ik wat betreft bovenstaand een zeikerd (hiervoor Audi A4 Avant en Volkswagen Passat GTE), maar in sommige dingen kun je toch nog merken dat dit een Koreaan is. Maar bij Audi en Volkswagen zul je in ieder geval heel wat meer betalen voor al de standaard opties in deze N Line.
Laatst bewerkt 2 jaren 2 maanden geleden door Dommel1975.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, Gaizzie, ohnoitsfraa, Bolleke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
2 jaren 2 maanden geleden #46805 door ohnoitsfraa

Vandaag eindelijk het langverwachte telefoontje gekregen. En de auto ook met eigen ogen gezien.
[melodietje] De vrijdag gaat het gebeuren... [/melodietje]

Als ik terug ga in het topic heb je dan een 8-tal maanden moeten wachten, klopt dit?

2022 Hyundai Tucson HEV N-Line Sky (Shadow Grey)

HCH Tucson NX4 Bestellingen: ohnoitsfraa.notion.site/HCH-Tucson-NX4-b...4c878a63475835c7b923

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
2 jaren 2 maanden geleden - 2 jaren 2 maanden geleden #46806 door ohnoitsfraa

Gisteren geleverd en de eerste 750 kilometer zitten er alweer op.Schitterende auto maar toch een paar puntjes van 'kritiek':- LFA en HDA uitgeschakeld, als ik dit prettig rijden vindt (en dit is niet altijd) schakel ik dit zelf op het stuur wel in.- Type aanduiding achter meteen verwijderd, vindt dit persoonlijk oerlelijk.- Ambient verlichting had ik meer van verwacht, vindt dit vrij summier. Jammer dat ruimte bij de voeten niet verlicht wordt. Als dit was en ook nog afzonderlijk af te stellen.....- Stuur trilt een beetje, al heb ik het idee dat dit minder wordt Even tot een km of 4000 in de gaten houden en anders hup naar de dealer.- N Line is stug geveerd, maar vindt dit zelf niet onprettig.- Cruise control aan de hand van navigatie gegevens gebruik ik ook niet, rijdt als een oud wijf dan (al zeker in Duitsland niet prettig).- Bij volledig stoppen achter voorligger (bij cruisecontrol ingeschakeld) vindt ik dat deze op het laatst een beetje 'blokkerig' stopt. Werkt verder wel heel prettig bij lagere snelheden, rij je te hard en wordt er voor je te snel gestopt/afgremd dan redt hij het niet en zul je zelf moeten bij remmen.- Jammer dat deze door de dealer niet geleverd is met luxe kentekenplaten (maar dit kan dealerafhankelijk zijn).- Jammer van de naaldvilt vloermatten, had toch wel velours zwart verwacht.Mischien ben ik wat betreft bovenstaand een zeikerd (hiervoor Audi A4 Avant en Volkswagen Passat GTE), maar in sommige dingen kun je toch nog merken dat dit een Koreaan is. Maar bij Audi en Volkswagen zul je in ieder geval heel wat meer betalen voor al de standaard opties in deze N Line.

Interessant om te lezen. Ik ben zelf ook geen fan van hulpsystemen die automatisch aanstaan, al snap ik wel dat dit vaak gedaan wordt om aan bepaalde ratings of normen te geraken. Beetje hetzelfde als het Auto Start/Stop systeem dat in vele auto's automatisch aanstaat, ook al schakel je het zelf uit, zodoende krijgen ze een beter verbruik in de test.

De sfeerverlichting was me in bepaald filmpjes ook al opgevallen, leek me idd wat aan de fletse kant. Dingen zoals een type aanduiding vliegen er meestal ook af bij mij en dan meteen een nummerplaathouder zonder rand er op :) En zeikerd, dat zou ik niet zeggen. Het is niet zo dat je het instapmodel hebt gekocht, bij bepaalde uitvoeringen zouden dingen zoals die vloermatten wel iets beter mogen.

Heb je fotos van de wagen? Ben benieuwd :)

Ik heb zelf namelijk een N-Line Sky in Shadow Grey in bestelling staan en ik ben niet goed in geduldig wachten haha.
Samen met een hoogzwangere vrouw die elk moment kan bevallen is wachten bijna een fulltime job nu :p

2022 Hyundai Tucson HEV N-Line Sky (Shadow Grey)

HCH Tucson NX4 Bestellingen: ohnoitsfraa.notion.site/HCH-Tucson-NX4-b...4c878a63475835c7b923
Laatst bewerkt 2 jaren 2 maanden geleden door ohnoitsfraa.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bolleke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
2 jaren 2 maanden geleden - 2 jaren 2 maanden geleden #46810 door Dommel1975

Gisteren geleverd en de eerste 750 kilometer zitten er alweer op.Schitterende auto maar toch een paar puntjes van 'kritiek':- LFA en HDA uitgeschakeld, als ik dit prettig rijden vindt (en dit is niet altijd) schakel ik dit zelf op het stuur wel in.- Type aanduiding achter meteen verwijderd, vindt dit persoonlijk oerlelijk.- Ambient verlichting had ik meer van verwacht, vindt dit vrij summier. Jammer dat ruimte bij de voeten niet verlicht wordt. Als dit was en ook nog afzonderlijk af te stellen.....- Stuur trilt een beetje, al heb ik het idee dat dit minder wordt Even tot een km of 4000 in de gaten houden en anders hup naar de dealer.- N Line is stug geveerd, maar vindt dit zelf niet onprettig.- Cruise control aan de hand van navigatie gegevens gebruik ik ook niet, rijdt als een oud wijf dan (al zeker in Duitsland niet prettig).- Bij volledig stoppen achter voorligger (bij cruisecontrol ingeschakeld) vindt ik dat deze op het laatst een beetje 'blokkerig' stopt. Werkt verder wel heel prettig bij lagere snelheden, rij je te hard en wordt er voor je te snel gestopt/afgremd dan redt hij het niet en zul je zelf moeten bij remmen.- Jammer dat deze door de dealer niet geleverd is met luxe kentekenplaten (maar dit kan dealerafhankelijk zijn).- Jammer van de naaldvilt vloermatten, had toch wel velours zwart verwacht.Mischien ben ik wat betreft bovenstaand een zeikerd (hiervoor Audi A4 Avant en Volkswagen Passat GTE), maar in sommige dingen kun je toch nog merken dat dit een Koreaan is. Maar bij Audi en Volkswagen zul je in ieder geval heel wat meer betalen voor al de standaard opties in deze N Line.
Interessant om te lezen. Ik ben zelf ook geen fan van hulpsystemen die automatisch aanstaan, al snap ik wel dat dit vaak gedaan wordt om aan bepaalde ratings of normen te geraken. Beetje hetzelfde als het Auto Start/Stop systeem dat in vele auto's automatisch aanstaat, ook al schakel je het zelf uit, zodoende krijgen ze een beter verbruik in de test.De sfeerverlichting was me in bepaald filmpjes ook al opgevallen, leek me idd wat aan de fletse kant. Dingen zoals een type aanduiding vliegen er meestal ook af bij mij en dan meteen een nummerplaathouder zonder rand er op :) En zeikerd, dat zou ik niet zeggen. Het is niet zo dat je het instapmodel hebt gekocht, bij bepaalde uitvoeringen zouden dingen zoals die vloermatten wel iets beter mogen.Heb je fotos van de wagen? Ben benieuwd :)Ik heb zelf namelijk een N-Line Sky in Shadow Grey in bestelling staan en ik ben niet goed in geduldig wachten haha. Samen met een hoogzwangere vrouw die elk moment kan bevallen is wachten bijna een fulltime job nu :p

Succes met wachten en met de nukken van de vrouw :P
Maar in ieder geval twee leuke vooruitzichten!
Bijlagen:
Laatst bewerkt 2 jaren 2 maanden geleden door Dommel1975.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ohnoitsfraa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
2 jaren 2 maanden geleden #46812 door ohnoitsfraa
Thanks! Ziet er goed uit in het zwart :)

2022 Hyundai Tucson HEV N-Line Sky (Shadow Grey)

HCH Tucson NX4 Bestellingen: ohnoitsfraa.notion.site/HCH-Tucson-NX4-b...4c878a63475835c7b923

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
2 jaren 2 maanden geleden #46816 door macpro

Vandaag eindelijk het langverwachte telefoontje gekregen. En de auto ook met eigen ogen gezien.
[melodietje] De vrijdag gaat het gebeuren... [/melodietje]

Als ik terug ga in het topic heb je dan een 8-tal maanden moeten wachten, klopt dit?
Klopt. Ruim 8 maanden. Maar sinds vanmiddag staat 'ie eindelijk in de oprit.
Morgen wat foto's maken voor de introductie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: HansV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.