Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.

Onderwerp:

Kona Hybrid STOTTEREN 25 jan 2021 09:28 #43185

• JP
  • JP's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Kona Hybrid
  • Ontvangen bedankjes 4
Ik heb hetzelfde probleem, ben gebeld door de dealer en de auto krijgt deze week een software update.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kona Hybrid STOTTEREN 25 jan 2021 09:37 #43187

• TucsonV6
  • TucsonV6's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Tucson 2.7 V6 - 2005
  • Ontvangen bedankjes 711
Mocht je meer informatie hebben over deze update wil je dit dan vermelden a.u.b. :--)) :ear:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hyundai TusconV6 2.7 '05(huidig);Hyundai Getz 1.1 '05(huidig); Zelfbouw Hi-End Tube Amplifier Class A(zie foto), Sony ES Vintage apparatuur, Hiseeu Europe BV camera systemen.

Kona Hybrid STOTTEREN 25 jan 2021 09:41 #43188

• Stefan
  • Stefan's Profielfoto
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Hyundai Kona Hybrid
  • Ontvangen bedankjes 34

Ik heb hetzelfde probleem, ben gebeld door de dealer en de auto krijgt deze week een software update.

Spannend! Heb je verder nog andere problemen met de auto, of is de software update echt voor dat hikken?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Kona Hybrid STOTTEREN 25 jan 2021 12:08 #43190

• Krid
  • Krid's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Ontvangen bedankjes 8
Ik heb mijn auto weer terug. En het probleem lijkt voor mij nu in ieder geval opgelost.

Moet daar wel bijzeggen dat ik nog maar heel weinig heb gereden. Maar voelt totaal anders aan dan eerst. Geen schokken tot nu toe meer gehad.

En laten we hopen dat het ook niet meer terug komt.

Over een paar weken laat ik hier nog wat van me horen, of het tot dan definitief weg is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, KonaHybrid-1

Kona Hybrid STOTTEREN 25 jan 2021 12:19 #43191

• Stefan
  • Stefan's Profielfoto
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Hyundai Kona Hybrid
  • Ontvangen bedankjes 34

Ik heb mijn auto weer terug. En het probleem lijkt voor mij nu in ieder geval opgelost.

Moet daar wel bijzeggen dat ik nog maar heel weinig heb gereden. Maar voelt totaal anders aan dan eerst. Geen schokken tot nu toe meer gehad.

En laten we hopen dat het ook niet meer terug komt.

Over een paar weken laat ik hier nog wat van me horen, of het tot dan definitief weg is.

Wat fijn. Software update ook gekregen?
Ik vind hem bij koude start ook wat net wat hakkelig rijden. Is dat met de update nu ook verholpen?

Kona Hybrid STOTTEREN 25 jan 2021 12:54 #43194

• Krid
  • Krid's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Ontvangen bedankjes 8
Ze zullen alle mogelijke updates die er waren geinstalleerd hebben. Mijn auto heeft er in totaal 5 dagen gestaan, dus er zal wel wat meer aan gedaan zijn dan alleen software updates. Volgens mij hadden ze ook opnieuw de koppeling ingeleerd. Op dit moment is het voor mij het belangrijkst dat het over lijkt te zijn met schokken. Maar dit laat ik zeker nog weten omdat ik er nog niet heel veel meer in gereden heb. Ik ben ook benieuwd naar de andere mensen of het daar straks opgelost is.

Moet wel zeggen dat ik verder netjes ben geholpen door de garage.

"Ik vind hem bij koude start ook wat net wat hakkelig rijden. Is dat met de update nu ook verholpen?" Heb ik zelf niet echt last van. Dus kan ik ook geen antwoord op geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, Stefan, KonaHybrid-1

Laast bewerkt: door Krid.

Kona Hybrid STOTTEREN 25 jan 2021 19:27 #43199

ik kreeg van de dealer dit bericht . Echter gaat het helaas niet over het stotteren wat mijn Kona ook doet.

Reden terugroepactie
De importeur heeft ons laten weten dat de terugroepactie betrekking heeft op:
Er is gebleken dat de controle voor werking van het ESP-systeem (Elektrisch Stabiliteit Programma) een softwarematige fout bevat waardoor het waarschuwingslampje ESP kan gaan branden. Er bestaat een kans dat het rempedaal dan wat zwaarder aanvoelt. De controle en de update van de software neemt maximaal 20 minuten in beslag.

Kona Hybrid STOTTEREN 26 jan 2021 09:28 #43207

• TucsonV6
  • TucsonV6's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Tucson 2.7 V6 - 2005
  • Ontvangen bedankjes 711
Beste Krid,
Kun je vragen aan de garage wat ze nu precies hebben gedaan in die 5 dagen, in detail a.u.b. Met die informatie kunnen anderen ook geholpen worden, thanks :) .

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hyundai TusconV6 2.7 '05(huidig);Hyundai Getz 1.1 '05(huidig); Zelfbouw Hi-End Tube Amplifier Class A(zie foto), Sony ES Vintage apparatuur, Hiseeu Europe BV camera systemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: KonaHybrid-1

Kona Hybrid STOTTEREN 26 jan 2021 12:50 #43208

• KonaHybrid-1
  • KonaHybrid-1's Profielfoto
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Kona HEV Premium
  • Ontvangen bedankjes 67

Beste Krid,
Kun je vragen aan de garage wat ze nu precies hebben gedaan in die 5 dagen, in detail a.u.b. Met die informatie kunnen anderen ook geholpen worden, thanks :) .

Ja, dat is erg interessant voor een ieder met deze problemen. Kunnen we met zijn allen via Hyundai Nederland vragen of zij dit probleem dan kunnen oplossen.
Meestal is er ook een soort intern storing/oplossing nummer bekend bij het probleem zodat alle dealers de oplossing kunnen inzien. ;)

Kona Hybrid STOTTEREN 31 jan 2021 14:32 #43248

• BJANSSEN
  • BJANSSEN's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Ontvangen bedankjes 4
Hallo
Ook ik heb van begin af aan last van stotteren. Auto is van juli 2020.
Benzine E5
Dealer zegt dat dit euvel inherent is aan een hybrid en er niets aan te kunnen doen.
Maar ik heb nog meer problemen. De auto remt met horten en stoten. Als ik de esp en daarmee ook het aanrijdings preventie, dan is het oké . Nu blijkt er een software update te zijn ivm de esp. Nog niets gehoord van de terugroepactie .
Zal zelf maar actie ondernemen richting dealer.

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.